امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

افتای اهل سنت استان گلستان اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام ص را محکوم کرد 300x200 - شورای افتای اهل سنت استان گلستان اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردترکمن نیوز:  شورای افتای اهل سنت استان گلستان در پیامی اقدام موهن و شرم آور اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند و افزودند: این اهانت بار دیگر چهره واقعی دشمنان را با اسلام و جامعه مسلمانان به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در این پیام آمده است:
ما اعضای شورای افتای اهل سنت استان گلستان، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) را محکوم کرده و به دشمنان اسلام اعلام می‌کنیم با اهانت این نشریه به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) نه تنها مسلمانان تضعیف نمی‌شوند بلکه عهد و پیمانشان به راه و روش نبی اکرم (ص) محکم‌تر شده و روز به روز اتحاد و وحدت مسلمانان بیشتر و بیشتر می‌شود و ایمانشان نسبت ‌به رسول اکرم (ص) افزایش می‌یابد.
در ادامه آمده است:
بار دیگر دست شیطان بزرگ به سرکردگی آمریکای جنایتکار، استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب از آستین یک نشریه فرانسوی بیرون آمد و احساسات دینی مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.
مسلمان جهان انزجار و تنفرشان را از اهانت این نشریه به جهان اسلام و بشریت اعلام می‌کنند و ما نیز از خدای متعال پیروزی و نصرت اسلام و مسلمین را خواهانیم.
دشمنان قسم‌خورده اسلام و قرآن باید بدانند که قرآن و پیام‌آوران حضرت ختمی مرتبت (ص)، شجره طیبه‌ای هستند که آنان هرگز نمی‌توانند از نورانیت آن در جهان ذره‌ای بکاهند؛ چراکه خود قرآن فرموده است «إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ؛ ما خود، ذکر [قرآن] را فرو فرستاده، خود نگهبانان آن هستیم.
در ادامه این پیام همچنین آمده است:
در این برهه خطیر، ما اعضای شورای افتای اهل سنت استان گلستان ضمن تجدید بیعت با رسول‌الله (ص) به استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب اعلام می‌کنیم که تا پای جان در حمایت از دین مبین اسلام و پیامبر اعظم (ص) و کتاب آسمانی عزیزمان، قرآن کریم می‌ایستیم و تا نابودی دشمنان دین و قرآن از پای نخواهیم نشست.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز