امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

تسلیت 5 1 300x220 - احمد محمدی کارخانه‌دار و فعال اقتصادی با سابقه گنبدکاووس درگذشتترکمن نیوز: با خبر شدیم حاج احمد محمدی کارخانه‌دار و سرمایه‌دار بزرگ گنبدکاووس که سالیان سال موجب اشتغال صدها نفر در مجموعه کارخانه‌های خود شد و از خیرین بزرگ ترکمن صحرا نیز بود امروز دار فانی را وداع گفته است.

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت حاج احمد محمدی را به خانواده گرامی‌ ایشان و منتسبین آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت داریم.

آخرت ایمانی بولسون- جایی جنت بولسون

تانگریمیز رحمت ادسین

از طرف خبرنگاران و هیات مدیره پایگاه خبری ترکمن (ایتنانیوز و ترکمن نیوز)

 

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: مراسم نماز جنازه آن بزرگوار ساعت ۱۱ در محوزه کارخانه آرد محمدی اقامه، سپس به سمت آرامگاه مسلمین تشییع و مراسم تدفین برگزار می‌شود.

 

خاطره‌ای کوتاه از آن بزرگوار:

حدود ۲ ماه پیش از مقابل خانه مرحوم احمد محمدی عبور می‌کردم، بزرگوار که عمر گرانقدری داشتند مقابل درب تلاش می‌کرد تا با کلید درب منزل را باز کرده وارد شوند… از خودرو پیاده و به آرامی به ایشان نزدیک شدم، ضمن سلام و ابراز احترام خودم را معرفی کردم… چرا که سالیان سال پدربزرگ مرحومم به عنوان مباشر (ولی محمد حاجی) پدر بزرگوار مرحوم (احمد محمدی) در کنار ایشان با وی دوران خوبی را داشتند و خدمات شایسته‌ای در رونق اقتصادی ترکمن صحرا رقم زده بودند که تاکنون نیز خدمات و تولیدات خانواده محمدی در منطقه زبانزد است.
مرحوم حاج آقا محمدی به چهره‌ام نگریست و با لبخندی گفت: اووو… آفرین آفرین خدا رحمت کنه پدر بزرگت را… آدم بسیار نیک و خوبی بود. در ادامه گفتم: حاج آقا مزاحم نمی‌شم و با ایشان با گرمی خداحافظی کردم… هیچ نمی‌دانستم و فکرش راهم نمی‌کردم… این اولین دیدار و آخرین دیدارم از نزدیک با آن بزرگوار خواهد بود… چون با اینکه دوربین همراهم بود باهاشون عکسی به یادگار هم شده نگرفتم. خدایش رحمت کند.

معروف‌ترین فعالیت های اقتصادی خانواده احمد محمدی در ترکمنصحرا:

کارخانه آرد محمدی، کارخانه نئوپان گنبد،کارخانه پولاد

فعالیت های خیریه بسیار زیاد نیز داشتند که می‌توان به ساخت بیمارستان شیرخورشید سابق (شهدای 12 دی)، مدارس مختلف، اهدا و ساخت پارک داریوش و … اشاره کرد.

 

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز