امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

پزشک 300x185 - روز مدافعین سلامت مبارک‌بادترکمن نیوز: یکم شهریور ماه امسال برابر با روز پزشک رنگ و بوی دیگری دارد ، امسال روز پزشک یاد آور رشادت ها ، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در کارزار کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند.

مردم ایران روزها و ماه‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند. ورود دشمنی نامرئی زندگی همه مردم ایران را تحت الشعاع قرار داد و سبک زندگی همه را تغییر داد. بسیاری از مردم بر بستر بیماری افتادند و متاسفانه بسیاری از هموطنانمان را از دست دادیم.

اما در این بحران وحشتناک فرزندان سپیدپوش این ملک به فرشتگان نجات و ماموران امنیت سلامتی آنان بدل شدند. پزشکان و سایر اعضای کادر درمان مردانه ایستادند تا سایر مردم نیافتند، و سپید پوشیدند تا دیگران سیاه نپوشند.

روز پزشک امسال به یاد شهادت شهدای مدافع سلامت ناخودآگاه چشمانمان بارانی می‌شود خانواده‌هایی که امروز فرزندانشان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند کم نیستند؛ مادرانی که دلشان نگران جگرگوشه‌هایشان است، زنان و مردانی که روزهاست چشمانشان به در است تا همسرانشان را ببیند و فرزندانی که دلشان برای کانون گرم خانواده و بودن پدر و مادر در کنار یکدیگر تنگ است، آری امروز مدافعان سلامت جانشان را سپر مردم ایران کردند.

پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

این روز بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد کشور، مبارک باد

از طرف خبرنگاران و هیئت تحریریه خبرگزاری ترکمن
ایتنانیوز، مارقوش و ترکمن نیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز