امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    7632

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:01 | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گلستان-تورکمن‌نیوز- استاندار گلستان در پیامی ضمن تبریک 16 آذر، روز دانشجو به تمامی دانشجویان و فعالان عرصه علم و دانش در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: دانشجویان باید به مباحث توسعه استان توجه جدی داشته باشند و طرح ها و پژوهش‌های توسعه ساز خود را با مسئولان در میان گذارند.

Hashemi 15Az 300x200 - پیام استاندار گلستان به مناسبت روز دانشجو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن​های ایران،  به نقل از استانداری گلستان، متن پیام کامل دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

بسم ا… الرحمن الرحیم

شکل گیری و جریان سازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران متاثر از وقایعی است که گاه توسط افراد و گاه بر اساس حوادث ایجاد شده است.
16 آذر هر سال یادآور اقدام استکبار ستیزانه دانشجویانی است که در این روز و در سال 1332 در حرکتی ایثارگرانه افق مبارزاتی این قشر فرهیخته را ترسیم کردند.
دانشجو بعنوان عضوی از جامعه که در سنی خاص شوق آموختن و ورود به تحرکات اجتماعی را آغاز می کند، در طول این سال ها توانسته است به عنوان بالی آگاه و ذهنی پویا انقلاب و ایران را یاری کند و دوشادوش روحانیت بیدار و مردم با بصیرت نقش بی بدیلی در این جریان داشته باشد و پس از انقلاب نیز در جریان هایی همچون تسخیر لانه جاسوسی امریکا و دفاع مقدس جایگاه خود را تثبیت کند.
گلستان استانی با سابقه تاریخی علمی بالا و بهره مند از دانشمندانی فرهیخته است و دانشجویان باید توجه به مباحث توسعه استان در زمینه های مختلف را مد نظر قرار دهند و هرگز گمان نکنند مسئولان از ارائه طرح ها و پژوهش های توسعه ساز آنان برای گلستانی آباد بی نیاز اند، چرا که استان در آغاز مسیر توسعه است و بیش از هر زمان دیگری نیازمند اندیشه های نو و سازنده دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
اینجانب ضمن تبریک 16 آذر، روز دانشجو به تمامی دانشجویان و فرهیختگان گلستان، امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق، درآیت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همت دولت تدبیر و امید و طرح های سازنده دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستانی بتوانیم شاهد استانی توسعه یافته با آینده ای روشن بر پایه علم، دانش و تعهد باشیم.

سید مناف هاشمی
استاندار گلستان

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز