امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

hivechi 17azar 300x225 - الیاس هیوه چی در پیامی روز دانشجو را تبریک گفتبندرترکمن-ترکمن نیوز-   الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن بمناسبت فرا رسیدن روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار غرب در 16آذر ماه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
“بسمه تعالی
16 آذر روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و برای ارتقای روز افزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته اند.
این روز که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
دانشجوبان و دانشگاهیان همواره از تاثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی و ایجاد شور و شعور انقلابی بوده اند، امروز نیز جامعه دانشگاهی ما در پرتو مشعل پرفروغ شانزده آذر در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده ای روشن منتهی می شود.
اینجانب یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه، و شهدای هسته ای کشور را گرامی می دارم واین روز را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانش جویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته موفقیت و سرافرازی همه مردمان ایران اسلامی به خصوص دانشجویان عزیز را در پرتو بهره گیری از آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از خداوند منان مسئلت می نمایم.
الیاس هیوه چی – سرپرست فرمانداری ترکمن”

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز