امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    73579

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:42 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

درمانی بیمارستان‌های گنبدکاووس 300x151 - کلینیک‌های درمانی در بیمارستان‌های گنبدکاووس فعال می‌شودترکمن نیوز:  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: از امروز کلینیک‌های درمانی برای ارائه خدمات عمومی و تخصصی به بیماران عادی در شهرستان فعال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  فرهاد بدیعی امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از 800 بیمار مشکوک به این بیماری در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بستری شدند که از این تعداد 50 درصد مربوط به شهرستان گنبدکاووس و مابقی مربوط به شهرهای شرق گلستان بودند.
وی تصریح کرد: با توجه به پر شدن ظرفیت بیمارستان پیامبراعظم (ص) بیمارستان تامین اجتماعی نیز برای این بیماران در نظر گرفته شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به روند کاهشی بیماران کرونایی در شهرستان ادامه داد: خوشبختانه روند بستری بیماران کرونایی رو به کاهش است و آمار بیمارلن مشکوک به این بیماری تا دیروز از بیش از 800 نفر به 69 نفر کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه کلینیک‌های درمانی در سه بیمارستان شهرستان فعال می‌شود، اضافه کرد: برای ارائه خدمات عمومی و تخصصی به بیماران عادی شهرستان از امروز سه کلینیک در بیمارستان‌های شهید مطهری، طالقانی و شهدای 12 دی خدمات خود به این بیماران را آغاز می‌کنند.
بدیعی با تاکید بر ادامه خودمراقبتی گفت: با توجه به اینکه از امروز فعالیت‌های شهری تقریبا عادی می‌شود اما مردم باید همچنان خودمراقبتی را ادامه داده و برای پیشگیری از شیوع بیماری بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند.

طرح «مساوات» در گنبدکاووس اجرا می‌شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار کرد: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه با همکاری سپاه شهرستان «طرح مساوات» اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این طرح با محوریت ائمه جمعه و همکاری بسیج و سپاه و دیگر ارگان‌های مرتبط برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیری که تحت حمایت هیچ ارگان دولتی نیستند، برگزار می‌شود.
عبدالقدیر کریمی با ابراز تشکر و قدردانی از کادر درمانی، خیرین، سمن‌ها و پویش‌های مردمی در مبارزه با کرونا و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر گفت: نیکوکاران، پویش‌های مردمی و کادر درمانی در این مدت تلاش‌های خوبی داشتند و به پاس قدردانی از این افراد بعد از پایان بیماری کرونا از سوی ستاد مقابله با این بیماری از آنها تجلیل خواهد شد.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز
https://turkmensnews.com
منبع: farsnews

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز