امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    7040

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:11 | ۰۵ آذر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گرگان -تورکمن‌نیوز- استاد حوزه و دانشگاه گرگان با بیان اینکه در واقعه پنجم آذر گرگان ۱۴ شهید و ۱۱۸ زخمی تقدیم انقلاب اسلامی شد، گفت: پنجم آذر گرگان یکی از حلقه های بسیار مستحکم دوران انقلاب است.

5Azar 5Az 300x200 - حادثه ۵ آذر گرگان یکی از حلقه‌های مستحکم دوران انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن​های ایران، به نقل از مهر، آیت الله میر تقی حسینی گرگانی، در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان گرگان «جشن پیروزی مقاومت» اظهار کرد: امروز داشتن بصیرت و بصیرت افزایی یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید همه ما نسبت به آن توجه لازم را داشته باشیم.

وی افزود: در صورتی که ابزار حق شناخته شد آن وقت می‌توان حق را از ناحق تفکیک کرد.

استاد حوزه و دانشگاه گرگان گفت: بارها در فرمایشات رهبر معظم انقلاب شاهد بودیم که آمریکا شیطان بزرگ است و نمی توان با آن مذاکره کرد.

وی با اشاره به اینکه به آمریکا نمی توان اعتماد کرد، تصریح کرد: تاریخ نشان می دهد حتی کسانی که به آن‌ها پناه بردند مورد خیانت واقع شدند و روی خوش ندیدند.

حسینی گرگانی در ادامه اشاره ای به پنجم آذر گرگان کرد و افزود: این روز، روز ملی گرگان، روز انقلاب و نمایش انقلابی بودن مردم این دیار بود.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی قیام های مختلفی از سوی مردم اتفاق افتاده است، ۱۹ دی در قم با ۶ شهید و حدود ۱۸ نفر زخمی، ۲۹ بهمن در تبریز با ۹ شهید و بیش از ۱۰۰ زخمی داشتند که در همین راستا هرساله دیداری با رهبر معظم انقلاب به عنوان برنامه سالانه دارند که می طلبد این برنامه برای مردم گرگان هم در نظر گرفته شود.

استاد حوزه و دانشگاه گرگان گفت: در واقعه پنجم آذر گرگان ۱۴ شهید و ۱۱۸ زخمی تقدیم انقلاب اسلامی شد که اکنون نزدیک ۴۰ سال از این اتفاق می گذرد و به تازگی شورای شهر این روز را به عنوان روز ملی گرگان اعلام کرده است.

وی افزود: پنجم آذر گرگان یکی از حلقه های بسیار مستحکم دوران انقلاب است که تعداد شهدا و زخمی‌های آن از شهرهای تبریز و قم بیشتر است اما هنوز نتوانستیم یک روز را قرار دهیم تا خدمت رهبر معظم انقلاب برسیم که این موضوع نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولان مربوطه است.

حسینی گرگانی در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن عسگری(ع) گفت: امام حسن عسگری در روز سوم ربیع الثانی به گرگان آمدند.

وی با اشاره به اینکه گرگان یکی از شهرهای پر افتخار است، تصریح کرد: این شهر قدمگاه امام حسن عسگری(ع) بوده است، بسیجیان، جوانان و نوجوانان توجه داشته باشند که گرگان پس از شهرهای کربلا، کوفه و مکه از جایگاه و مرتبه ای بلندی برخوردار است.

گردآوری: گروه خبری تورکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز