امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ترکمن 300x174 - افتتاح 57 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر شهرستان ترکمنتورکمن نیوز فرماندار شهرستان ترکمن گفت: در دهه فجر امسال57 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  الیاس هیوه چی فرماندار در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اظهار کرد: 39 پروژه عمرانی و 18 پروژه اقتصادی اشتغالزا در مجموع با اعتباری بالغ بر 506 میلیارد و 378 میلیون ریال در ایام الله دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از ۱8 طرح اقتصادی و اشتغالزا  با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد و 720 میلیون ریال در طی این ایام برای 56  نفر در شهرستان شغل ایجاد می شود.
هیوه چی ادامه داد: از مجموع پروژه های عمرانی 10مورد با اعتبار 353 میلیارد ریال کلنگ زنی و 29 مورد با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد و 658 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.
رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان ترکمن با اشاره به پروژه های شاخص شهرستان گفت: از پروژه های شاخص دهه مبارک فجر امسال می توان به  افتتاح طرح هادی روستای چپاقلی با اعتبار 5 میلیارد  و 565 میلیون ریال، طرح هادی روستای صیدآباد با اعتبار 4 میلیارد  و 150 میلیون ریال، احداث و خرید 5باب مسکن مددجویی با اعتبار ۱۱۵3 میلیارد و 210 میلیون ریال، افتتاح هتل سه ستاره با اعتبار 60 میلیارد ریال و اشتغال 20 نفر، افتتاح  تولیدی درب و پنجره از upvc با اعتبار 11 میلیارد و 700 میلیون ریال و اشتغال 5 نفراشاره کرد.
وی با اشاره به برنامه های دهه فجر شهرستان افزود: 207 برنامه و مراسم شامل نمایشگاه های مختلف، نشست های مختلف با جوانان، ورزشکاران و بانوان برگزار و محصولات کارآفرینی به نمایش گذاشته خواهد شد و همه اقشار مردم با آنچه مربوط به انقلاب و فلسفه انقلاب آشنا خواهند شد و ان شاا.. دستاوردهای انقلاب را تبیین خواهیم کرد و جشن های خوبی برای مردم برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز