امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

محمد اسدالله پور ترکمن نیوز 263x300 - انصراف دکتر محمد اسدالله‌پور کاندیدای انتخابات‌98 به نفع وحدت و همدلی گنبدکاووس+جزئیاتانتخابات– ترکمن نیوز: یکی از کاندیداهای توانمند گنبدکاووس که در انتخابات شورای شهر 7 هزار رای کسب کرده بود طی صدور بیانیه ای از شرکت در انتخابات 98 یازدهمین دوره شورای اسلامی به نفع وحدت و همدلی مردم شهرستان گنبدکاووس کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  دکتر محمد اسد الله پور در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: با درنظر گرفتن شرایط حاکم بر انتخابات مجلس همچنین با مشورتی که با تیم انتخاباتی و مشاوران خود داشتم همچنین برای خدمت بهتر در سنگر فعالیت های بین المللی درجهت رونق اقتصادی و اعتلای معیشت مردم شهرستان گنبدکاووس و کشورم، از شرکت در انتخابات 98 به نفع وحدت و همدلی شهرستانم گنبد کاووس کناره گیری می کنم.

متن بیانیه دکتر محمد اسدالله پور و کناره گیری وی از کاندیداتوری به نفع وحدت و همدلی شهرستان گنبدکاووس:

«بسم الله الرحمن الرحيم»

من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر وما بدلوا تبديلا.

با سلام و درود و تبريك و تسليت به پيشگاه با عظمت حضرت ولي عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب و مردم شريف ايران اسلامي وخانواده محترم و شريف جامعه ايثار و شهادت،

شهادت سردار عشق و تدبير ، سپهبد قاسم سليماني را تبريك و تسليت عرض مي نمايم و از خداوند منان براي ايران اسلامي صبر و طول عمر باعزت براي گرفتن انتقام خون آن شهيد والا مقام خواستارم.

حقير با هدف ايجاد گفتماني جديد با عنوان توسعه زيرساخت ها‌ و بين المللي سازي شهرستان و به منظور تسهيل اشتغال و كارآفريني در منطقه وارد فضاي انتخابات شدم.

به لطف پروردگار در زمان كوتاهي كه گذشت، مورد عنايت و حمايت بسياري از دوستان قرار گرفته و تمام تلاش خود را جهت تبيين اين گفتمان به عمل آوردم.

با توجه به شرايط حاكم بر دوره حاضر انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پس از مشورت هاي طولاني با عقلا و دلسوزان تيم انتخاباتي خود و با در نظر گرفتن اهميت و حساسيت فعاليت بين المللي كه آن هم به لطف خداوند براي رشد و بالندگي منطقه و شهرستان عزيزمان است، بدون وام داري از گروه و دسته و رسته اي به نفع #وحدتوانسجاموهمدلي شهرستان براي داشتن# نگارستانيپيروز و موفق از صحنه انتخابات اين دوره #كنارهگيري مي نمايم.

در پایان براي تمامي كانديدا هاي محترم سلامتي و توفيق خدمت به اسلام و مسلمين و ملت شريف ايران اسلامي را از خداوند منان خواستارم و ايشان را به #وحدت و انسجام بين #اقوام_مختلف دعوت مينمايم.

والسلام و عليكم و رحمه الله و بركاته

محمد اسداله پور
١٣٩٨/١٠/١٦

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز