امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

57863586 300x184 - انتخابات فصل مشترکی برای وفاق و همدلی مردم استتورکمن نیوز: رئیس ستاد انتخابات گلستان در جلسه مشترک هیات نظارت و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاووس به جهات مختلف قطب مهم و تأثیرگذار در استان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ عبدالرضا چراغعلی با اشاره به تحریم ها و محاصره اقتصادی کشور توسط استکبار اظهار داشت: استکبار سعی کرده که جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد و با ایجاد مشکلات اقتصادی مردم را در تنگنا قرار دهد.

چراغعلی تصریح کرد: صادرات نفت ایران در سال گذشته طی چنین روزهایی سه میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه بود که این رقم اکنون به دلیل استقلال نظام و عدم سلطه پذیری ما بسیار ناچیز شده است.

وی با اشاره به کارشکنی های دیگر از جمله واردات داروی آنفلوانزا به کشور توسط دشمنان نظام، اضافه کرد: بودجه سال قبل کشور ۴۲ درصد مستقیم از محل فروش نفت و ۱۷ درصد هم به صورت غیرمستقیم از نفت تأمین می شد.

چراغعلی اضافه کرد: کل بودجه گلستان در سال قبل هزار میلیارد تومان بود که در خوشبینانه ترین حالت ۷۱ درصد تحقق یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: دشمن در خلیج فارس آرایش نظامی گرفته و اما به دلیل آگاه بودن از قدرت نظامی ایران اذعان می کند که برای جنگ نیامده است.

چراغعلی بیان کرد: اگر حضور و مشارکت در انتخابات و در کنار نظام بودن مردم کمرنگ شود آن ها نتیجه می گیرند که به اهداف خود رسیده اند.

وی افزود: در این شرایط سخت همه در یک کشتی سوار هستیم و باید با همدلی و به دور از اختلافات از این بحران عبور کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهارکرد: حساب مردمی که نسبت به مشکلات معیشتی اعتراض داشتند از اغتشاشاگران جداست زیرا آن ها اصل نظام و حاکمیت را قبول نداشتند.

چراغعلی ادامه داد: اکنون ما پروژه ای مشترک به نام انتخابات داریم که باید با همدلی و وفاق آن را به سرانجام برسانیم.

وی تأکید کرد که برای ما فرقی نمی کند که چه کسی در انتخابات پیروز شود بلکه مهم حضور حداکثری و انتخابات پرشور و رقابتی است.

چراغعلی گفت که اگر آرای مردم ریزش داشته باشد دشمنان می گویند که فشار اقتصادی و اغتشاشات جواب داده و پروژه بعدی خود را شروع خواهند کرد بنابراین همه باید با همدلی و به دور از اختلافات در پرشور بودن انتخابات قدم برداریم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز