امروز : سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    6454

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:14 | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گنبدکاووس-ترکمن نیوز-  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از 2 میلیارد ریال کمک مردم این شهرستان به زلزله‌زدگان خبر داد.

komakgonbad 27a 300x169 - مردم شهرستان گنبدکاووس 2 میلیارد ریال کمک به زلزله‌زدگان ارسال کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،   اصغر نودهی,ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: از لحظات نخستین وقوع زلزله در استان کرمانشاه, تاکنون مردم شهرستان گنبدکاووس, حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک کردند که حدود 80 درصد کمک‌ها در قالب کالا و اقلام به صورت غیرنقدی است.

وی افزود: تاکنون 6 محموله اقلام مورد نیاز,یک تریلی و 5 کامیون کمک‌های مردمی, به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس افزود: 12 پایگاه در سطح شهرستان,7 پایگاه به صورت سیار و 5 پایگاه به صورت سیار, برای جذب کمک‌های مردمی فعال است.

نودهی تصریح کرد: روزانه به صورت میانگین 30 نفر از نیروهای هلال احمر در بسته‌بندی و جذب کمک‌های مردمی در هلال‌احمر شهرستان و پایگاه‌ها مشغول فعالیت هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: تاکید ما این است که اقلام اهدایی از سوی مردم نو بوده, و حتی المقدور, این کمک‌ها نقدی باشد تا اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده خریداری و در اختیار آنان قرار گیرد.

نودهی یادآور شد: شرکت صباح اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده به ارزش 150 میلیون ریال به استان کرمانشاه اهدا کرد.

محمد باقرپور رئیس کمیته امداد امام خمینی اداره گنبدکاووس هم دراین‌باره اظهار داشت: 40 قلم مورد نیاز مردم زلزله‌زده به ارزش 64 میلیون ریال در پایگاه‌های ثابت و سیار جمع‌آوری شد و روز پنج شنبه, زائران حضرت یحیی ابن زید( ع) ,330 هزار ریال, به مناطق زلزله زده کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گنبدکاووس افزود: پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) گنبدکاووس, هر یک مبلغ 500 هزار تومان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه و یک پرسنل, حقوق یک روز خود را اهدا کردند.

باقرپور تصریح کرد: روز گذشته در مصلی اهل سنت شهرستان گنبدکاووس 2 میلیون و 800 هزار ریال و در مصلی اهل تشیع مبلغ 12 میلیون ریال برای کمک به مناطق زلزله‌زده جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گنبدکاووس تاکید کرد: 2 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و روز گذشته در این پایگاه‌های ثابت 5 میلیون و 140 هزار ریال کمک نقدی و در پایگاه اداره بهزیستی, 200 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده است./تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز