امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سوارکاری گنبدکاووس 300x176 - لزوم افزایش ضریب امنیتی و فیزیکی مجموعه سوارکاری گنبدکاووستورکمن نیوز: فرماندار گنبدکاووس با اشاره به دغدغه‌های مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس نسبت به وضعیت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس، گفت: افزایش ضریب امنیتی و فیزیکی این مجموعه مطالبه جدی ماست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  به نقل از فارس، عبدالقدیر کریمی با اشاره به تشکیل تیم جدید مدیریتی در هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: این تیم مدیریتی که به تازگی در مسند مدیریت هیئت و مجموعه سوارکاری گنبدکاووس قرار گرفته‌اند باید تمامی تلاش خود را برای اعتلا و توسعه این رشته و رفع مشکلات موجود در این حوزه به کار ببندند.

وی با بیان اینکه هیئت سوارکاری گنبدکاووس بدون تردید مهم‌ترین هیئت ورزشی در سطح استان گلستان است، افزود: انتظار ما این است که مجموعه مدیران ورزشی استان گلستان حمایت‌های قاطع خود را از این هیئت تاثیرگذار و مطرح در سطح ملی به روشنی اتخاذ کنند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه رضایت مردم به ویژه ورزشکاران و جامعه سوارکاری شهرستان یکی از اولویت‌ها و انتظارات جدی ما از مدیران هیئت سوارکاری استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های مجموعه سوارکاری نیز باید در دستور کار اولویت‌دار مدیران این مجموعه قرار بگیرد.

کریمی با اشاره به تذکرات چندباره شورای تامین شهرستان گنبدکاووس نسبت به برخی موارد رخ داده در مجموعه سوارکاری این شهرستان، ادامه داد: ارتقای ضریب امنیتی و فیزیکی این مجموعه یکی از دغدغه‌های اصلی ما مسوولان و مردم گنبدکاووس است.

وی با بیان اینکه به تناسب اهمیت رشته‌ها و هیئت‌های ورزشی در سطح شهرستان باید شاهد حضور مدیران ورزشی استانی باشیم، تصریح کرد: برگزاری مسابقات بزرگ ملی در شهرستان گنبدکاووس از جمله در رشته سوارکاری باید با حضور مدیران ارشد استانی باشد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز