امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس 300x203 - میزبانی گنبدکاووس از دو رخداد بین‌المللی کشتی ترکمنی و سپک‌تاکراتورکمن نیوز:  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان گفت: میزبانی دو رخداد بین‌المللی کشتی ترکمنی و سپک‌تاکرا به شهرستان گنبدکاووس داده شده  و اعتبارات لازم برای میزبانی آن نیز تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ بهمن طیبی در نشست با روسا، نایب رئیسان و دبیران هیات‌های ورزشی و برخی سازمان های مردم‌ نهاد اظهار کرد:  در سال ۹۷ حدود ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی به شهرستان گنبدکاووس اختصاص داده شده است

وی افزود: ۴۰۰ میلیون تومان نیز به هیات های ورزشی کمک شده است.

طیبی با اشاره به اینکه یک دوره جشنواره در حوزه ورزشی در گرگان برگزار شده است، ادامه داد: با کمک مدیران و مسئولان سعی داریم تا این جشنواره بزرگ را در گنبدکاووس نیز برگزار کنیم‌.

وی با تاکید بر اینکه تدوین سند ۲۰۲۵ حرکتی بسیار بسیار مبتکرانه و به جا از سوی اداره ورزش و‌جوانان گنبدکاووس است، خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این اداره میتواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه منکر کمبود و کاستی ها در حوزه ورزشی نیستیم و همه تلاش ما بهبود وضع موجود است، افزود: در سال گذشته کلنگ زنی اولین استخر دولتی در شهرستان گنبدکاووس زده شد که با اعتبارات خوبی که در سال جاری به آن تخصیص داده شده به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز