امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

photo ۲۰۱۹ ۱۰ ۰۳ ۰۹ ۳۴ ۴۴ 300x198 - سردار آزمون بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شدتورکمن نیوز: آزمون با گلی که دیشب زد بالاتر از علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ سردار آزمون در دومین مسابقه متوالی در لیگ قهرمانان اروپا برای زنیت گل زد. در اولین بازی اروپایی این فصل زنیت، سردار زننده تک گل این تیم بود. گلی که این تیم را از لیون پیش انداخت، هر چند که در ادامه روی یک خطای پنالتی دروازه زنیت باز شد. در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان و اولین میزبانی این فصل زنیت، باز هم سردار گل زد. آزمون در 82 دقیقه‌ای که بازی کرد، علاوه بر گلی که زد، یگ گل دیگر هم زده بود که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

پیش از این زمانی که آزمون در روستوف حضور داشت هم دو گل در لیگ قهرمانان اروپا زده بود. سردار با سر توپی تماشایی بواتنگ را محو کرده بود و به بایرن گل زد. دیگر گل آزمون هم در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به ثمر رسیده بود. حالا با این 2 گل، آزمون در لیگ قهرمانان اروپا با 4 گل، بهترین گلزن ایرانی لقب گرفته است.

لقبی که تا قبل از سردار، کنار اسم علی دایی بود. دایی در 15 مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بود، 3 گلِ به یادماندنی زد. علی دایی 2 مرتبه دروازه چلسی را باز کرده بود و با پیراهن هرتابرلین یک گل هم به میلان زده بود. مهدی مهدوی‌کیا هم دیگر بازیکن ایرانی است که گل زدن در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده. مهدوی‌کیا در مسابقه تاریخی هامبورگ و یوونتوس که 2 پاس‌گل داده بود و یک پنالتی گرفته بود، یک گل هم زده بود. دیگر گل مهدی هم به لاکرونیا زده شد. علی کریمی هم تنها گل‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 2005 با پیراهن بایرن مونیخ به راپیدوین زده بود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز