امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سرپرست راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد:

تحویل 929 واحد مسكن مهر گلستان تا پايان سال

maskan 22a 300x200 - تحویل 929 واحد مسكن مهر گلستان تا پايان سالگلستان-ایتنانیوز-  سرپرست اداره كل راه و شهرسازی گلستان گفت: عمليات احداث 929 واحد مسكن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان تا پايان سال 96 به پايان می رسد و تحويل متقاضيان می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،   مهندس حسين محبوبی در بازديد از سايت مسكن مهر سعد آباد گرگان اظهار کرد: اين واحد ها از مجموع تعهدات اين اداره كل برای ساخت واحدهای دارای متقاضی بوده كه در كليه شهرستان های استان واقع هستند.

وی افزود: 3 هزار و 126 واحد مسكن مهر فاقد متقاضی و متوقف در استان وجود دارد كه براساس شيوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در دست تعيين و تكليف قرار دارد.

محبوبی ادامه داد: در سراسر استان گلستان ساخت 34 هزار و 419 واحد مسكن مهر دولتی و خود مالک در شهرهای بالای 25 هزار نفر تعهد شده بود كه تعداد 28 هزار و 664 واحد آن تاكنون به بهره برداری و تحويل متقاضيان شده است.

سرپرست راه و شهرسازی گلستان اضافه كرد: با تحويل 929 واحد مسكن مهر تا پايان سالجاری تعداد 700 واحد مسكن مهر در بخش دولتی و خود مالک از تعهدات استان گلستان باقی می ماند كه در سال 97 تكميل و به بهره برداری خواهد رسيد./ایسنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز