امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

استاندار گلستان2 300x151 - معارفه استاندار گلستان برگزار شدگلستانتورکمن نیوز:  مراسم معارفه استاندار جدید گلستان امروز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و نمایندگان احزاب سیاسی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن های ایران،معاون سیاسی وزیر کشور در گلستان در این مراسم گفت :خروج ترامپ از برجام زیرپا گذاشتن حقوق بین الملل است که ما ایستادگی کردیم .

وی افزود: سال ٩٨ آزمون بزرگی برای ملت ایران، در برابر عهد شکنی رییس جمهور آمریکا و تشدید تحریم ها است.
عرف تاکید کرد: هر جایی ما ایستادگی کردیم دشمن عقب‌نشینی کرده است و این یک اصل مسلم است و وظیفه ما مدیران در جامعه این است که جامعه را روشن کنیم که این استقامت ارزش دارد.
معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخاب استاندار جدید گلستان گفت: در فرصت یک ماهه قصد انتخاب استاندار گلستان را داشتیم اما لیست پنج نفره نمایندگان مطرح شد که در بررسی‌ها از آن لیست فردی ویژگی‌های مدنظر وزارت کشور را نداشت و در نهایت آقای «حق‌شناس» به عنوان استاندار جدید گلستان انتخاب شدند.
دبیرمجمع نمایندگان استان در جلسه معارفه استاندار جدید گلستان گفت: با وجود اینکه نظر مجمع نمایندگان و نماینده ولی‌فقیه در گلستان استاندار بومی بود اما ما به استاندار جدید گلستان به طور قطع کمک خواهیم کرد.
نبی هزارجریبی افزود: تعیین تکلیف مرز‌های جغرافیایی استان با استان‌های همجوار، اجرای طرح گردشگری آشوراده و منطقه آزاد اینچه برون و لایروبی خلیج گرگان، سدوشمگیر، رودخانه‌های گرگان رود و قره سو و اتمام سد نرماب از الویت‌های استان هست.
سرپرست سابق استانداری گلستان نیز در این مراسم گفت : کارنامه استان ثمره‌ تلاش‌های تمام مدیران استان و در راس آن «سیدمناف هاشمی» استاندار سابق گلستان بوده است.
میر محمد غراوی افزود: در سال گذشته نرخ بیکاری گلستان با پرداخت ٣هزار و ٥٠٠میلیارد تومان به٩وهشت دهم درصد رسید واز این جهت گلستان جزء چهار استان کشور شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان در مراسم معارفه استاندار گلستان گفت: سیدمناف هاشمی استاندار پیشین گلستان زحمات زیادی برای استان کشیدند و باید منصف باشیم و از خدمات ایشان به گلستان تشکر کنیم.
آیت الله سیدمحمدکاظم نورمفیدی افزود: استاندار جدید گلستان باید مشکلات استان را حل کند و پیگیر عملیاتی شدن وعده های رئیس جمهور باشد.

یه گزارش تورکمن نیوز: هادی حق‌شناس استاندار جدید گلستان متولد ۱۳۴۶ و کارشناس ارشد اقتصاد است و از سوابق کاری وی می‌توان به معاونت اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌های مازندران و گیلان و خوزستان، مدیریت کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی بخش بندری، عضویت هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی و نماینده مردم بندر‌انزلی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

ابتدای فروردین ۹۸ با تصمیم اسحاق جهانگیری مناف هاشمی برکنار و میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز