امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سرپرست اداره كل راه وشهرسازي گلستان: یکی از پروژه‌هاي مهم اقتصادي گلستان در حال اجراست

اجرای پروژه احداث بزرگراه آق‌قلا – اينچه‌برون

jade 30m 300x200 - اجرای پروژه احداث بزرگراه آق‌قلا – اينچه‌بروناخبار اقتصادی-ایتنانیوز-  سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان گفت: پروژه احداث بزرگراه آق‌قلا – اينچه‌برون كه در هفته دولت آغاز شد به صورت مستمر و بدون وقفه در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار،  به نقل فارس از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: پروژه احداث بزرگراه آق‌قلا – اینچه‌برون از طرح‌های مهم و بزرگ و اقتصادی استان در سال جاری است که با حمایت و پیگیری کار مجدانه مسوولان استانی با تخصیص اعتبار بالغ بر 105 میلیارد ریال از محل اسناد تبصره 36 در حال اجرا است.

محبوبی افزود: احداث این بزرگراه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و افزایش ارتباطات بین‌المللی به کشورهای آسیای میانه و روسیه و افزایش حمل و نقل کالاهای ترانزیتی ،کشاورزی و صنعتی از استان‌های مجاور و همچنین کشورهای همسایه ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تصویب قریب‌الوقوع منطقه آزاد تجاری – صنعتی و وجود پایانه مرزی و راه آهن بین‌المللی اینچه‌برون و بهره برداری از بزرگراه در دست احداث، این منطقه در شکوفایی و رونق اقتصادی استان نقش دو چندانی خواهد داشت.

سرپرست راه وشهرسازی استان گلستان طول محور آق‌قلا – اینچه‌برون را 54 کیلومتر اعلام و افزود: پروژه احداث راه اصلی گنبدکاووس – اینچه‌برون نیز بصورت همزمان در حال انجام است. وی اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه را 120 میلیارد تومان بیان داشت و ادامه داد: قطعه اول این بزرگراه به طول 10 کیلومتر در مرحله زیرسازی واحداث ابنیه و پل‌های راه در حال اجرا است.

سرپرست شورای هماهنگی حمل و نقل استان گلستان تعریض دو طرف محور تا سطح لایه بیس ، احداث ابنیه فنی مورد نیاز 10 کیلومتر از سه راهی کمربندی آق‌قلا تا سه راهی انبارالوم را عملیات اجرایی در نظر گرفته شده قطعه اول ذکر کرد که در سالجاری در حال اجرا است.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز