امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبدکاووس 1 1 300x198 - پایتخت والیبال ایران از چاله به چاهاخبار ورزشی-تورکمن نیوز: با تزریق بودجه نسبتا خوب از طریق شهرداری به والیبال گنبدکاووس در سال گذشته، نبود کارکتر و مدیریت در این باشگاه بیشتر از پیش نمایان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ والیبال گنبدکاووس که با مدیریت درست میتوانست عروسی را به کوچه گنبدی‌ها بیاورد.

اما نبود مدیریت کمر این تیم را شکست، همانطور که بسیاری از کارهایمان هیچ مسئولی پاسخگوی بلبشوی تیم نبود، با توجه به سوابق باشگاه‌های مختلفی که بابت راه انداری والیبال در گنبد وجود داشته معتقدیم هنوز نتوانسته یک مدیر خوب سکاندار پایتخت والیبال ایران باشد.

مدیری که بتواند بسیاری از ناملایمات را تحمل کند و در مواقع کمبود و کاستی ها بحران را مدیریت کند. اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود فردی از جنس والیبال، با محمدی راد، صابر کاظمی، اسماعیل مسافر برای بازی در گنبدکاووس تماس گرفته است.

این فرد که امسال خیلی دوست دارد با عناوین متفاوت جای خود را در تیم با حمایت یکی از اعضای شورا محکم کند باید بداند که برای صحبت با بازیکنان مسئولیت ها مشخص باشد.

گنبدکاووس 2 300x198 - پایتخت والیبال ایران از چاله به چاه

هنوز قسط سوم بازیکنان پرداخت نشده، بودجه باشگاه و مدیر عامل مشخص نیست. آنوقت این آقا با چه درایتی به این کار مشغول شده بر اهالی والیبال مشخص نیست.

البته این قبیل کارها در گنبدکاووس با این نوع مدیریت ها دور از ذهن نیست که پایتخت والیبال ایران را از چاله به چاه روانه کرده است.

شیرمحمد شیروانی

خبرنگار ورزشی تورکمن نیوز

 

لینک عضویت در کانال تلگرامی اخبار ترکمن

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز