امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

شهرام غراوی 300x198 - شهرام کوسه غراوی عضو شورای انتظامی کشور شدتورکمن نیوز: طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛ شهرام کوسه غراوی  نماینده شهرستان های چهارگانه شرق گلستان به عنوان عضو جدید شورای انتظامی کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ روز گذشته (دوشنبه 20 خرداد98)  مهندس محمد اسلامی وزیر راه شهرسازی با صدور حکمی شهرام کوسه غراوی را به عنوان نماینده جدید وزارت راه و شهرسازی در شورای انتظامی کشور منصور کرد.

بر اساس این گزارش: منصور نوبریان نیز در حکمی جداگانه همراه با غراوی به عنوان دو نماینده وزارت راه در شورای انتظامی منصوب شده است.

شهرام کوسه غراوی در توضیح سمت جدید خود در گفت و گو با تورکمن نیوز اظهار داشت: شورای انتظامی کشور بالاترین مرجع رسیدگی به شکایات و دعاوی اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص تخلفات حرفه ای انضباطی و انتظامی مهندسان و کاردانهای فنی عضو نظام مهندسی استان و یا دارندگان پروانه اشتغال است.

وی افزود: شورای مرکزی؛ طبق ماده 24 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، شورای انتظامی نظام مهندسی از 4 نفر عضو سازمان که دو نفر با معرفی  وزیر راه و شهرسازی و دو نفر دیگر با معرفی شورای مرکزی و یک حقوقدان با معرفی ریاست قوه قضائیه برای مدت سه سال تشکیل می گردد و نظرات شورای انتظامی نظام مهندسی با اکثریت 3 رأی موافق، قطعی و لازم الاجرا است.

مهندس غراوی در خاتمه افزود: شورای انتظامی نظام مهندسی مرجع تجدیدنظر از آرای صادره از شوراهای انتظامی استانها و شوراهای هم عرض استانها است.
اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز