امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    53670

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:28 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

احمر گلستان 2 300x200 - جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی به معنای واقعی مطهر و مقدس استگلستانتورکمن نیوز:  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی به معنای واقعی مطهر و مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان همزمان با فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان با حضور در جمعیت هلال احمر گلستان با مدیران و تیم واحد روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان دیدار کرد.
علی یازرلو در این نشست گفت: روحیه انسانی و نوع دوستانه مدیران، پرسنل و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر نشأت گرفته از مأموریت ها و رسالت های ذاتی این مجموعه خدمت گزار است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان تصریح کرد: امدادرسانی و ارائه خدمات جمعیت هلال احمر استان به حادثه دیدگان در اوج حادثه سیل اخیر و فرآیند اجرای عملیات مثال زدنی است.

علی یازرلو خاطرنشان کرد: طهارت روح کار در هلال احمر برخواسته از قلب رئوف و روح متعالی تلاشگران و نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر است.آنگونه که در صحنه های بی بدیل سیل اخیر شاهد بوده ایم.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر نهادی است که هرچه برای آموزش نیروهای داوطلب هزینه شود؛ به نوعی پس اندازی برای آینده محسوب می شود.
گفتنی است در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح تقدیر از تلاشگران واحد روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات تجلیل شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز