امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خبر داد:

افتتاح درمانگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس با ۲ میلیارد ریال اعتبار

darmangah 26m 300x253 - افتتاح درمانگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس با ۲ میلیارد ریال اعتباراخبار گنبدکاووس-ایتنانیوز-  معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از افتتاح درمانگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس با اعتبار مجموع ۲ میلیارد ریال هزینه تجهیزات و ساخت و ساز، در اواخر آبان‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل تسنیم،فرج الله رزاقی صبح امروز در حاشیه اعزام زائر اولی‌های فرهنگی به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نزدیک به 20 نفر از بانوان فرهنگی بانو و سرپرست خانوار که تاکنون موفق به مشرف شدن مشهد مقدس نداشتن, با همکاری آستان قدس رضوی به مشهد اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس درباره درمانگاه فرهنگیان افزود: این درمانگاه مجهز به اورژانس و بخش پزشک عمومی و متخصص است و در قلب شهر با بهترین امکانات و تجهیزات دایر خواهد شد.

رزاقی تصریح کرد: در این درمانگاه علاوه بر پزشکان عمومی, شامل پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه دندانپزشکی و یونولیت دندان خواهد بود که مجوز آنها گرفته شده و به محض تجهیز به آسانسور, افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس با اعتبار مجموع 2 میلیارد ریال هزینه تجهیزات و ساخت و ساز، در اواخر آبان‌ماه امسال افتتاح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش پیگیری و ساخت اردوگاه دانش‌آموزی در گنبدکاووس است و هدف ما این است تا از این ارودگاه به صورت کشوری استفاده شود.

رزاقی یادآور شد: بیش از 7.5 هکتار از اراضی حوالی سد گلستان را با همکاری منابع طبیعی برای این ارودگاه در نظر گرفتیم و در نظر داریم با همکاری نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی, فرماندار و شورای شهر و آبفا, بخش دیگری از اراضی این حوزه را به منظور گسترش این ارودگاه, به آموزش و پرورش واگذار شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان, مبلغ 200 میلیون تومان برای این اردوگاه و 50 میلیون تومان برای مطالعات آن در نظر گرفته شده است.

رزاقی اظهار کرد: ایجاد بازارچه, پخت و فروش غذای سنتی, صنایع دستی,استخر, کتابخانه, فضا و امکانات آموزشی, تفریحی, خوابگاه و غیره از جمله امکانات و طرح‌هایی است که در این ارودگاه انجام خواهد شد.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز