امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    50248

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:28 | ۱۰ فروردین ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

سیل گلستان 300x169 - سوال از دولت درباره غفلت ها از بحران سیل/کاهش خسارت توسط سپاهگلستان-ترکمن نیوز-  دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از طرح سوال خطاب به وزیر کشور و وزیر نیرو در موضوع سیل اخیر گلستان خبر داد و گفت: سپاه ۷۰ درصد خسارت‌ها را کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ نبی هزار جریبی در گفتگو با مهر از مجموعه‌های امداد رسان که از سراسر کشور در موضوع سیل همکاری دارند و به مردم کمک می‌کنند تشکر کرد و بیان اینکه امدادرسانی ارتش و سپاه چشمگیر بود اظهار کرد: عملکرد آن‌ها بسیار عالی بود و سپاه کار بزرگی با انفجار بخشی از ریل و بازگشایی مسیر جاده‌های منتهی به شهر و خروج سیلاب قبل از رسیدن به آق قلا انجام داد و باعث شد ۷۰ درصد از خسارت سیل در آق قلا کاهش پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر زندگی در آق قلا به حالت عادی برگشته است گفت: هنوز در مناطق شمال این شهر همچون کل آباد و عیدگاه آب هنوز تا ارتفاع یک تا دو متر وجود دارد و باید به این مناطق توجه بیشتری کرد.

وی افزود: در خصوص پخش غذا کمی مردم گلایه دارند که در کوچه‌های کوچک‌تر که این موضوع اطلاع رسانی شده و نیاز به حمایت بیشتر وجود دارد.

هزار جریبی تاکید کرد: قطعاً وزیر کشور و وزیر نیرو باید در مجلس پاسخگو کوتاهی‌ها باشند و افرادی که کوتاهی کردند باید تنبیه شوند و قطعاً طرح سوال از این دو وزیر را در مجلس کلید خواهیم زد.

وی افزود: در جلسه شورای اداری رئیس جمهور در استانداری گلستان حضور نیافتم و به گمیشان برای بررسی وضعیت سیل رفته بودم که برای تخلیه شهر وضعیت را به مردم اعلام کنیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز