امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    49918

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:58 | ۰۶ فروردین ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گلستان 286x300 - خروج و مهار آب از شهرستان ها و روستاها به سمت دریا در اولویت استگلستان-ترکمن نیوز- دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: اولویت اول بنده، مجمع نمایندگان استان گلستان و تمامی نیروهای امدادی مهار آب در سطح شهرستان ها و روستاهای سیل زده و هدایت آن ها به سوی دریاست.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ نبی هزار جریبی که از نخستین روز بروز سیل در منطقه حضور دارد، پیش از ظهر امروز در محدوده کمربندی آق قلا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ایجاد چند انفجار توسط تیپ مهندسی سپاه پاسداران و تخریب بخشی از مسیر راه آهن اینچه برون، ارتفاع آب در آق قلا و روستاهای اطراف کاهش چشمگیری داشته است.

 نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا اظهار امیدواری کرد: به زودی آب در تمامی مناطق فروکش نماید و فاز دوم عملیات امداد رسانی شامل پاکسازی و بهسازی شهرها و روستاها آغاز شود.

وی با اشاره به حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری، نماینده رییس جمهور محترم و نماینده رییس معزز قوه قضاییه و وزرای مختلف، روسای سازمان ها و ارگان ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش و هلال احمر در منطقه اظهار داشت: از تمامی عوامل کمک رسان مردمی و دستگاه های مختلف و نیز حضور ورزشکاران، بازیگران و شخصیت های حقیقی و حقوقی که علاوه بر امدادرسانی باعث دلگرمی مردم سیل زده شده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در پاسخ به سوالی مبنی بر نظرش در خصوص برکناری استاندار و جایگزین احتمالی وی نیز گفت: استاندار با وجود اطلاع از سیل و در حساس ترین شرائط استان را ترک کرد و عدم حضورش در منطقه، تصمیم گیری و امداد رسانی به مردم را مختل کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان ادامه داد: بنده از قبل هم با انتصاب ایشان مخالف بودم و نظرم بر انتخاب یک استاندار
بومی بود ولی به انتخاب همکاران خود احترام گذاشتم.

نبی هزارجریبی، تصریح کرد: به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای انتخاب یک استاندار بومی کارآمد بکار خواهم بست.

وی، همچنین به مردم اطمینان داد با دستور رییس محترم قوه قضاییه و رییس محترم بازرسی کشور با عوامل مقصر این حادثه در هر منصب و جایگاهی برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست همچون گذشته اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و افزود: با توجه به حادثه فوق اینجانب امسال عید ندارم و تا عادی شدن اوضاع در آق قلا خواهم ماند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز