امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    49122

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:27 | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

زدایی مستضعفان 300x199 - موفقیت در محرومیت زدایی نیازمند تشویق است نه تخریباقتصادی-ترکمن نیوز-  گویی فضای مجازی بیش از آنکه بتواند تاثیرات مثبتش را نهادینه کند، هر از گاهی با دست به دست کردن شایعه ای بی پایه و اساس تمام اصل خود را زیر سوال می برد. شایعه هایی که ساخته گروهی بی تعهد و بی مسئولیت نسبت به شرایط نظام و اهدافش هستند…

البته هنوز چند هفته ای از تهدیدهای دشمنان برای بر هم زدن جشن 40 سالگی انقلاب نگذشته است. اقداماتی که با تخریب نهادهای انقلابی و خدمتگزار آغاز شده بود و می خواستند اجازه ندهند مردم حلاوت 40 سالگی و قدرت انقلاب اسلامی را حس کنند. در همان زمان هم تخریب نهادهایی در دستور کار قرار داشت که حداقل در ذهن مردم از موقعیت خوبی برخوردارند و از زمان تاسیس در جهت رفع محرومیت ها و تامین نیاز مناطق کم برخوردار حرکت کرده ند. نهادهای خدمتگذاری مثل بنیاد مستضعفان که حالا شایعه تغییر مدیریت و ریاست آن در شرایطی مطرح می شود که همین چند ماه پیش یک مقام آگاه ضمن تکذیب هرگونه تغییر در بنیاد مستضعفان اعلام کرد: “آقای سعیدی کیا از مدیران جهادی، موفق و باسابقه جمهوری اسلامی است که در همه ادوار منشأ خدمات زیادی بوده است؛ اکنون هم به هیچ عنوان تغییر وی در دستور کار نیست و کماکان با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهد داد.”

روزی شهید مطهری گفت مبادا قطار در حال حرکت را با سنگ بزنیم…

هنوز فراموش نکردیم قلعه گنج کرمان و سیستان و بلوچستان و روستاهای قزوین و اردبیل و صدها نقطه دیگر از کشور را که به لطف توجه و سرمایه گذاری های بنیاد مستضعفان، برچسب محروم بودن را از چهره خود زدوده اند و با اشتغال های پایدار حالا حرف های زیادی برای گفتن دارند.

اما امروز انگار هر شخص و سازمان و نهادی که به درستی و بر روی ریل انقلاب حرکت می کند، باید فشارهای زیادی را نیز از طرف افرادی تحمل کند که تاب دیدن پیشرفت و سربلندی این مملکت را ندارند.

منبع:افکارنیوز

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز