امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

turkmenistan havapeima 300x186 - ممنوعیت پرواز هواپیماهای ایرلاین ترکمن هوایولاری به اتحادیه اروپابین الملل-ترکمن نیوز-  سازمان امنیت هوانوردی اروپا (EASA) با اشاره به عدم رعایت استانداردهای بین‌المللی پرواز توسط شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان «ترکمن هوایولاری» پروازهای این شرکت به کشورهای اروپایی را ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ به نقل تین نیوز، سازمان امنیت هوانوردی اروپا (EASA) با اشاره به عدم رعایت استانداردهای بین‌المللی پرواز توسط شرکت ملی هواپیمایی ترکمنستان «ترکمن هوایولاری» پروازهای این شرکت به کشورهای اروپایی را ممنوع کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سازمان امنیت هوانوردی اروپا (EASA) با اشاره به عدم رعایت استانداردهای بین‌المللی پرواز توسط شرکت «ترکمن هوایولاری» ترکمنستان، پروازهای این شرکت به کشورهای اروپایی را ممنوع کرد.

EASA از رعایت نشدن استانداردهای بین‌المللی توسط ترکمن هوا یولاری خبر داد و اعلام کرد تا زمان اجرای استانداردهای مطلوب، هواپیماهای ترکمن به حریم هوایی اروپا وارد نمی‌شوند.

شایان ذکر است که شرکت مذکور 3 پرواز دائم به کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، آلمان و انگلستان داشت اما در سال 2018 فرودگاه بین‌المللی «پاریس» نیز با اشاره به رعایت نشدن قوانین مربوطه پروازهای این شرکت ترکمنی را ممنوع کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز