امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    44878

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:40 | ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

آزمون 4 300x168 - حمله سردار آزمون به فدراسیون فوتبال!اخبار ورزشی-ترکمن نیوز- سردار آزمون، مهاجم اصلی تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ که این روزها در تعطیلات به سر می برد و در کنار خانواده اش است، باید به زودی به اردوی تیم جدید خود یعنی زنیت ملحق شود. او امروز از گنبدکاووس به تهران آمد و قرار است به روسیه سفر کند تا کارش را در تیم صدرنشین لیگ روسیه آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛  سردار آزمون امروز در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی صحبت هایی را درباره تیم ملی و وضعیت خودش به زبان آورد که در ادامه می خوانید.

ولورهمپتون مرا قرضی می خواست

تیم زنیت الان صدرنشین لیگ روسیه و یکی از پرافتخارترین های این کشور است. این تیم مربی بزرگی دارد و خیلی خوشحالم که به این تیم پیوستم. خیلی بابت پیوستن من به تیم های انگلیسی صحبت شده بود؛ اما در نهایت تصمیم بر این شد که به تیم زنیت ملحق شوم. چند تیم با باشگاه روبین کازان حرف زده بودند. می خواستند از تیم ولورهمپتون مرا به صورت قرضی در اختیار بگیرند که جواب باشگاه منفی بود.

وقتی یک گل خوردیم، باید بهتر بازی می کردیم

ژاپن در همه جام ها تیم قدرتمندی است و دیدید در جام جهانی چقدر فوق العاده کار کرد و به خاطر بدشانسی حذف شد. آنها همیشه مدعی قهرمانی هستند. به هر حال فوتبال است و یک اشتباه می تواند رخ دهد. این اتفاق برای ایران رخ داد و متاسفانه باختیم. موقعی که یک بر صفر عقب افتادیم، می توانستیم منطقی تر بازی کنیم. نیمه دوم گل خوردیم و زمان کمی برای جبران داشتیم.

طارمی بود، می توانست به من کمک کند

من در نود دقیقه با ۲ مدافع ژاپن یارگیری من تو من بودم. اگر مهدی بود، قطعا خیلی بهتر می شد چون او بازیکن باهوشی است. این فوتبال است و طارمی هم ۲ کارته شد و نتوانست بازی کند. وحید امیری را داشتیم که او نیز فوق العاده است. به هر حال مهدی طارمی گلزن است و خیلی خوب خودش را در موقعیت قرار می دهد.

آزمون 2 1 300x200 - حمله سردار آزمون به فدراسیون فوتبال!

آخر هم به کی روش احترام نگذاشتند

رفتن کی روش خیلی بد بود چون هیچ کس موقع رفتن او را بدرقه نکرد. مهم این احترام بود که او در آخر به او نگذاشتند. این خیلی موضوع ناراحت کننده ای بود. کی روش در این ۸ سال کارهای بزرگی کرد. مثلا اینکه چند بازیکن رفتند و لژیونر شدند. این بازیکنان چطور لژیونر شدند؟‌ مثلا علیرضا جهانبخش در تیم ملی بازی کرد که دیده شد. اگر کسی تیم ملی بازی نکند، تیم های انگلیسی اصلا جذبش نمی کنند. این همه کی روش برای فدراسیون درآمدزایی کرد و از فیفا پاداش گرفتند.

زیدان را بیاوریم، آبرویمان می رود

من اصلا چیزی درباره سرمربی بعدی نشنیدم. من معتقدم امثال زیدان و مورینیو را نیاورند، بهتر است چون آبرویمان می رود! با چه امکاناتی می خواهند بیاورند؟ اصلا با چه رویی این ها را دعوت می کنند؟ ایران تیم خوبی است اما وقتی امکانات نداریم، چطور می توانیم نتیجه بگیریم؟ ما زمین تمرین نداشتیم و تازه درست کردند. زمین تمرین نفت را برای ما می گذاشتند که پر از چاله بود و واقعا زشت بود! به نظر من مربیان خوب ایرانی را بیاورند خیلی بهتر است تا اینکه خارجی‌ها را بیاورند و امکانات نداشته باشیم. زیدان بیاید، چه چیزی می خواهیم به او بگوییم؟

خیلی از مسئولان به ما بی احترامی کردند

مشکلات خیلی زیاد بود اما چون نزدیک جام ملت ها بود، نمی توانستیم حرفی بزنیم. از رفتن ما به جام ملت ها بود که هیچ کدام از مسئولان نیامدند و بدرقه کند. همه می گفتند تیم باید قهرمان شود، اینطور که نمی شود. خیلی از مسئولان واقعا بی احترامی کردند. مگر شما ایرانی نیستید؟ وقتی یک تیم امکانات نداشته باشد، چطور می خواهد قهرمان شود؟ ما تیم خیلی خوبی داشتیم، اما رفتیم در حاشیه و نشد قهرمان شویم. وقتی برد می آوردیم، همش حرف از قهرمانی می شد. چه کسی دوست ندارد قهرمان شود؟ اگر شما خوبی ما را می خواهید، نباید در رسانه ها بگویید ما باید قهرمان شویم.

فدراسیون فقط دروغ می گوید!

فدراسیون هر چه می گوید، دروغ است! آنها چه کار کردند؟ همه هزینه های ما را هم قطر داد؟ فکر می کنید فدراسیون داد؟ وقتی بازیکنان تیم ملی خارج از کشور می خواستند به اردو بیایند، برایمان یک مسیر ۷، ۸ ساعته را اکونومی می گرفتند! مهم فرست کلاس بودن نیست، مهم این است که شاید مصدوم شویم. باید احترام قائل شوند. گفتند پاداش بازی با چین را دادند، اما ما چیزی نگرفتیم. حرف حق را بزنید و دروغ نگویید. بگویید که هزینه آن کمپ را هم شما ندادید و قطر داد. پس چطوری می خواهید قهرمان شوید؟

وقتی بهداد سلیمی باخت، ما نگفتیم بی غیرت

من شخصا وقتی بهداد سلیمی می باخت، خیلی غصه می خوردم. با قهرمانی هایش هم شاد بودم. به نظرم بهداد می توانست بیشتر تحقیق کند. آقای بهداد سلیمی! ما اگر میلیاردی پول می گرفتیم، مطمئن باشید ما قهرمان آسیا می شدیم و به مرحله بعدی جام جهانی هم م رفتیم. ما با گریه ها و خنده هایت، گریه کردیم و شاد بودیم. واقعا اینکه می گوید بی غیرت؛ درست نیست. معذرت خواهی کرد، اما نباید این حرف ها را می زد. وقتی بهداد می باخت، ما به او نگفتیم بی غیرت!

آزمون 1 1 300x200 - حمله سردار آزمون به فدراسیون فوتبال!

بیرانوند در بازی ژاپن به حرفم گوش نکرد

علیرضا بیرانوند اگر در بازی ژاپن به اشاره من گوش می کرد و پنالتی را به سمتی که من گفتم می رفت، شاید بازی طور دیگری رقم می خورد. خودش هم قشنگ دید و بعدا هم در رختکن گفت.

فدراسیون کمک کند تا قهرمان شویم

از مردم تشکر می کنم که در این مدت ما را همراهی و حمایت کردند. فقط از فدراسیون و رییس فدراسیون می خواهم که واقعا طوری حمایت کنند که تیم ملی قهرمان شود. فقط این خواهش را از آنها داریم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز