امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    43051

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:34 | ۱۲ دی ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

1397060712143121215193134.png 300x196 - برگزاری مسابقات جهانی سپک تاکرا در گنبدکاووساخبار ورزشی– ترکمن نیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: به صورت جدی در حال پیگیری هستیم تا مسابقات جهانی سپک تاکرا به میزبانی استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، عبدالقدیر کریمی در جلسه هم‌اندیشی فرماندار ویژه گنبدکاووس با نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهارداشت: به صورت جدی در حال پیگیری هستیم تا مسابقات جهانی سپک تاکرا به میزبانی استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شود.

وی افزود: در تیرماه سال 98 نیز میزبان برگزاری مسابقات والیبال نشسته لیگ جهانی در گنبدکاووس هستیم و مقدمات برگزاری این مسابقات در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: از 100 درصد مدال‌های کسب شده جهانی و کشوری در مسابقات مختلف ورزشی توسط استان گلستان، 50 درصد آن از طریق ورزشکاران گنبدی بوده و این نشان از استعدادهای ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان گنبدکاووس در رشته‌های مختلف ورزشی ادامه داد: گنبدکاووس در رنکینگ کشوری و استانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ورزش بانوان نیز از جایگاه خوبی برخوردار است .

کریمی گفت: در طبقه‌بندی و سطح‌بندی برخی رشته‌های ورزشی به سبب مورد توجه قرار گرفتن افکار عمومی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند اما این شرایط نباید باعث شود تا اداره ورزش و جوانان از توجه به بقیه رشته های ورزشی غافل شود.

وی یادآور شد: با همه توان از رشته‌های ورزشی بانوان حمایت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بسکتبال و والیبال و طرح مدرسه شنا که در جلسه مطرح شد را در حوزه بانوان فعال کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همه ما باید سعی کنیم تا فعالیت‌های ورزشی وارد حاشیه نشود، زیرا اگر موضوعات حاشیه‌ای به حوزه ورزش ورود کند، موفقیت‌های ورزشی از بین می‌رود.

منبع: tasnimnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز