امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    41401

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:23 | ۱۵ آذر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

sayad golestan 300x211 - توصیه کمیته هواشناسی دریایی به صیادان و ساحل نشینانهواشناسی-ترکمن نیوز-  کارشناسان کمیته هواشناسی دریایی گلستان به صیادان و ساحل نشینان استان توصیه‌هایی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، براساس مصوبه نشست کمیته هواشناسی دریایی استان گلستان که با حضور کارشناسان فرمانداری، هواشناسی دریایی گلستان، شیلات، محیط زیست، دریابانی بندرترکمن در محل اداره هواشناسی دریایی بندرترکمن تشکیل و با توجه به پیش بینی جوی و دریایی توصیه‌های فنی اعلام شد.

امروز، آسمان استان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، از شب همراه با بارش پراکنده باران، وزش باد و مه آلود خواهد بود.

برای فردا آسمان استان نیمه ابری گاهی همراه با بارندگی، احتمال رعد و برق، وزش نسبتاباد شدید، مه آلود و دریا مواج پیش بینی می‌شود.

نظر به پیش بینی هواشناسی به بارش باران، کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید و مواج بودن دریا از بامداد روز جمعه، تا اواخر وقت روز شنبه ماموریت یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانان و کارشناسان پایش از فعالیت در حوزه دریا خودداری کنند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی دریایی استان با توجه به وزش نسبتا شدید باد، مواج بودن دریا و افزایش شدت جریان آب، از بامداد روز جمعه، تا اواخر وقت روز شنبه صیادان پره تشکل‌های صیادی مستقر در ساحل شرقی گمیشان و میان قلعه و سایر فعالان دریایی در این مدت در دریا از فعالیت خودداری کرده و احتیاط لازم را در نظر بگیرند.

بر اساس پیش بینی وضعیت جوی دریای خزر طی این مدت که همراه با بارندگی و کاهش دما و مواج بودن دریا است از تمام فعالیت‌های دریایی ممندع و تمام شناور‌ها تمهیدات لازم را برای نگهداری آن‌ها در نظر گرفته و از رفتن به دریا خودداری کنند./yjc

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز