امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    39019

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:08 | ۰۹ آبان ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Vaznebardari 9A 300x151 - وزنه برداری ایران ناقص به عشق‌آباد می‌رودورزشی– ترکمن‌نیوز- استارت لیست مسابقات جهانی وزنه‌برداری سال 2018 در عشق‌آباد ترکمنستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، استارت لیست مسابقات جهانی وزنه‌برداری در حالی‌ اعلام شده است که تنها نام ۷ وزنه‌بردار از کشورمان در این فهرست به چشم می‌خورد که با توجه به این موضوع تیم ایران ناقص به عشق‌آباد می‌رود.

پیش از این که استارت لیست اولیه منتشر شده بود مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع عنوان کرده بودند که حتما اشتباهی از سوی فدراسیون جهانی صورت گرفته که اسامی ملی‌پوشان کشورمان به صورت ناقص منتشر شده است؛ به طوری‌که بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری مدعی شد برای رفع این مشکلی ایمیلی را به فدراسیون جهانی ارسال خواهند کرد تا تیم با ترکیب کامل عازم مساقات جهانی شوند.

اما اینطور که به نظر می‌رسد رکوردهای این ۳ ملی‌پوش با توجه به شرایط حریفان به گونه‌ای بوده است که توان رقابت نداشته‌اند و فدراسیون ترجیح داده روی نام این ۳ نفر (محمد زارعی، علیرضا سلیمانی و همایون تیموری) خط قرمز بکشد.

رقابت 11 وزنه بردار گروه (A) دسته 73 کیلوگرم روز یکشنبه 13 آبان ماه راس ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود که حسین سلطانی با رکورد ورودی 336 کیلوگرم به همراه “کلارنس کومینگز” آمریکایی در رده آخر جدول قرار دارند.

بیشترین رکورد ورودی متعلق به “ژیانگ شی” از چین با رکورد ورودی 348 کیلوگرم است.

رقابت 10 وزنه‌بردارِ گروه (B) دسته 89 کیلوگرم روز سه شنبه 15 آبان ماه راس ساعت 13 به وقت تهران برگزار می‌شود که عارف خاکی با رکورد ورودی 357کیلوگرم در رده ششم جدول گروه B قرار گرفته. بیشترین رکورد ورودی متعلق به “پاول خاداسویچ” از بلاروس با رکورد ورودی 373 کیلوگرم است.

رقابت 12 وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم روز چهارشنبه 16 آبان، ساعت 16 به وقت تهران برگزار می‌شود که سهراب مرادی با 410 کیلوگرم صدرنشین است. رکورد ورودی امیرحقوقی دیگر نماینده ایران 382 کیلوگرم است.

تیان تائو از چین و فارس الباخ از قطر هر دو 400 کیلوگرم را به عنوان رکوردهای ورودی خود اعلام کرده‌اند که بعد از سهراب مرادی قرار دارند.

رقابت 11 وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم روز پنجشنبه 17 آبان، ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که علی هاشمی و ایلیا ایلین هردو با 400 کیلوگرم صدرنشین این گروه هستند. رضا بیرالوند دیگر نماینده ایران به همراه دیمیتری چوماک از اوکراین هر دو با رکورد 392 کیلوگرم دوم هستند.

رقابت 12 وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم روز جمعه 18 آبان، ساعت 16 به وقت تهران برگزار می‌شود که رکورد ورودی محمدرضا براری 410 کیلوگرم است که به همراه وزنه بردار لهستان در رده چهارم استارت لیست قرار دارند.

سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با 440 کیلوگرم صدرنشین است. روسلان نورالدینوف با 420 کیلوگرم دوم و جاسم عبود از عراق با 415 کیلوگرم سوم است.

رقابت 11 وزنه بردار دسته 109+کیلوگرم روز شنبه 19 آبان، ساعت 16 به وقت تهران برگزار می‌شود که رکورد ورودی علی داودی 432 کیلوگرم نهم است. لاشا تالاخادزه با رکورد ورودی 460 کیلوگرم صدرنشین است. گور میناسیان از ارمنستان با 450 کیلوگرم دوم است و رستم جانگبایف از ازبکستان با 445 کیلوگرم در رده سوم قرار دارد.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع:fars

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز