امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    37241

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:54 | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

zamir turkmensnews 300x200 - امروز دشمن با سازوکارها، تجهیزات و یارگیری جدید، دشمنی خود را آغاز کرده استآق قلا-ترکمن نیوز-  فرماندار آق ‌قلا گفت: امروز که دشمن با سازوکارها، تجهیزات و یارگیری جدید، دشمنی خود را آغاز کرده ما هم برای مقابله با آن باید به‎روز باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  امانگلدی ضمیر، عصر یکشنبه در جمع رسانه ها اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور یکی از موضوعاتی بود که رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان به آن تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم فلسفه اعزام دانش‎آموزان به راهیان نور زیارت است، گفت: کسی که به قصد زیارت سفر می‎کند باید جان و روح و قلب خود را صیقل دهد.

فرماندار شهرستان آق ‌قلا گفت: طی برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تمامی دستگاه‌ های اجرایی در اعزام کاروان راهیان نور سهیم و هر یک از آن ها به توان خود برای اعزام این کاروان‌ها شریک هستند.

وی با بیان اینکه برادران اهل تسنن و اهل تشیع با وحدت در کنار یکدیگر پای آرمان های انقلاب ایستاده اند، یادآور شد: مردم جمهوری اسلامی ایران به این نظام اعتقاد دارند و در هر شرایطی همه مسئولان در کنار مردم خواهند بود.

فرماندار آق‎قلا با اشاره به اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسانی که نمی‎خواهند عزت و اقتدار ما را ببیند مشخص هستند، اذعان کرد: رهبری ادامه‎دهنده منش و هدایت‎گری امام راحل است و در همان مسیری حرکت می‎کنند که امام راحل در آن راه ایستادگی کرده است.

فرماندار آق‎قلا حمله تروریستی رژه اهواز اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این ترور عده‎ای انسان بی‎گناه اعم از زن و مرد و کودک چهار ساله به شهادت رسیدند، ترور و تروریست در هر زمانی از نظر ما محکوم است و معتقدیم تروریست صرفاً یک نوکر دشمن و استکبار است و خود هیچ هدفی ندارد.

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز