امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    34724

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:06 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ها ازملی پوش طلایی بازی های آسیایی استقبال کردند 300x225 - گلستانی ها از ملی پوش طلایی بازی های آسیایی استقبال کردندوالیبال– ترکمن نیوز- شماری از مردم و مسوولان گلستانی با حضور در فرودگاه بین المللی گرگان از ملی پوش طلایی والیبال ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به گرمی استقبال کردند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی ترکمن های ایران، مردم گلستان با اهدای گل از صابر کاظمی ملی پوش تیم ملی والیبال مردان استقبال کردند.
علاوه بر کاظمی، فرهاد قائمی دیگر گلستانی عضو تیم ملی والیبال مردان ایران در این مسابقات بود که پس از ورود به تهران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان راهی بلغارستان شد.
فرهاد قائمی با تجربه کسب مدال طلا در بازی های آسیایی اینچئون و سال ها حضور در تیم ملی ، امسال حضور پررنگ تری در ترکیب تیم ملی داشت و کادر فنی از صابر کاظمی جوان 19 ساله گلستانی هم به تناوب در بازی ها استفاده کرد.
کاظمی در جام ملت های والیبال درخشش کم نظیری داشت و به همین دلیل به عنوان جوانترین لژیونر تاریخ والیبال ایران راهی تیم زراعت بانک ترکیه شد .
23 ورزشکار اعزامی گلستان به بازی های آسیایی جاکارتا 2 مدال طلای تیمی در کبدی مردان و زنان و یک طلا در والیبال مردان به دست آوردند.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان و یک برنز قایقرانی بود.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد در کشور اندونزی و به میزبانی شهرهای جاکارتا و پالمبانگ آغاز و دهم شهریور ماه با قهرمانی چین به پایان رسید .
کاروان ایران در این رقابت ها با کسب 62 مدال رنگارنگ در جایگاه ششم قرار گرفت.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

منبع: irna.ir

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز