امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    33241

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:07 | ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

مقدم، پرتابگر گلستانی به مدال آوری در بازی های آسیایی جاکارتا امیدوار است 300x225 - امید پرتابگر گلستانی به کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتااخبار ورزشی– ترکمن نیوز- تنها گلستانی عضو تیم ملی دوومیدانی ایران اعزامی به بازی های جاکارتا گفت: پرتاب چکش یکی از بخش های پر مدعی این رشته ورزشی در آسیا است، اما به مدال آوری در این رویداد معتبر خوشبین هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، رضا مقدم اظهار داشت: برگزاری تمرین سه ماهه در بلاروس زیر نظر آندری وارنسو مربی پرتاب چکش این کشور، امیدهایم برای تکرار رکورد و بالا رفتن از سکوی توزیع مدال این رقابت ها را افزایش داد.
وی بیان کرد: قهرمانان پرتاب چکش دنیا بیشتر از کشورهای آسیایی هستند و به دلیل حضور پرتعداد مدعیان مدال آوری، رقابت در این رشته دشوار است.
هم اینک دارنده مدال طلای ماده پرتاب چکش رقابت های المپیک برزیل، دلشاد نظراف پرتابگر اهل تاجیکستان است که با پرتاب 78٫68 متری به این عنوان رسیده است.
ملی پوش گلستانی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا افزود: با ثبت رکورد 73.5 متر راهی اندونزی می شوم که اگر این رکوردم را تکرار کنم، امیدوار به دریافت مدال هستم.
مقدم ادامه داد: در دوره گذشته بازی های آسیایی در اینچئون با سه اشتباه فردی از کسب مدال بازماندم، اما تلاش می کنم با درس گرفتن از آن نتیجه ای قابل اعتنا همراه با کسب مدال برای ورزش ایران و گلستان رقم بزنم.
وی گفت: با پایان اردوی بلاروس تمرینات آماده سازی را به دلیل تشابه آب و هوایی در کردکوی واقع در غرب استان برگزار می کنم که امیدوارم با حداکثر آمادگی رهسپار جاکارتا شوم.
ملی پوش گلستانی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: پس از پایان بازی های آسیایی با جدیت در لیگ ایران مسابقه می دهم، اما هدف بلندمدت من کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو و افتخار آفرینی در این رقابت ها است.
تیم ملی پرتاب چکش ایران با حضور رضا مقدم از گلستان 31 مرداد ماه راهی اندونزی محل برگزاری هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018می شود.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به صورت رسمی از روز 27 مرداد به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی آغاز شد.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

منبع: irna.ir

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز