امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    32746

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:04 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

های نخستین روز مسابقات ورزش پسران متوسطه مشخص شدند 300x186 - برترین های نخستین روز مسابقات ورزش پسران متوسطه مشخص شدنداخبار ورزشی– ترکمن نیوز- سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در رشته های شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی از 16 تا25 مرداماه در شهرکرد در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از ایرنا، در رشته دوو میدانی مقطع متوسطه اول در ماده 400 متر عبدالرحمان ناصری از کردستان ، رئوف رشودی از اصفهان و آرین آسوق از کرمانشاه و در ماده 100 متر سرعت نیز محمد امین قره ، رامین فرهمند خواه و علیرضا امیری از گلستان ، تهران و بوشهر اول تا سوم شدند.

در ماده 300 متر این رقابتها، زانیار رحمانی ، عباس رضایی و امیر حسین صوری از کردستان، چهارمحال وبختیاری و گیلان و در ماده یک هزار و 500متر واحد جعفری از لرستان برتر معرفی شدند.

در ماده 200متر رقابت های دانش آموزان در شهرکرد، بنیامین یوسفی، امیر حسین عبدلی پور و محمد امین کمی از فارس ، هرمزگان و گلستان و در ماده 3 هزار متر نیز عرفان اویسی ، محمد طالبی و شاهین محمدی از خراسان رضوی ، اردبیل و کرستان اول تا سوم شدند.

در ماده 3هزار متر متوسطه دوم نیز امیر رضا تیموری، علیرضا نوری و علی رضوانی از آذربایجان شرقی، فارس و سمنان اول تا سوم شدند.

در رشته شنا در رده سنی 13 تا 14 سال این دوره از رقابتها، در ماده 100متر آزاد امیرحسین دست نشان، کیارش دین پناه و علی محمدی از زنجان و خراسان رضوی وزنجان برتر معرفی شدند.

در ماده 50 متر قورباغه علی حمیدی ، علی محمدی و آرین صادقی از خوزستان ، زنجان و فارس و در ماده 100متر کرال پشت پارسا میراب آستانه ، مازیار پکیان و دانیال خورده بین از خراسان رضوی و خوزستان اول تا سوم شدند.

در ماده 200متر مختلط سید علیرضا ذوالنوری ، پارسا میراب آستانه و دانیال خورده بین از کرمانشاه ، خراسان رضوی و اصفهان اول تا سوم شدند.

4 هزار دانش آموز ، عوامل اجرایی و داور و مربی در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی دختر کشور در سه رشته شنا، ژیمناستیک، دو و میدانی به مدت 22 روز در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموزی شهرکرد با هم به رقابت می پردازند.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز