امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

نماینده گنبد کاووس در نشست خبری گفت: طرح سوال در این مقطع زمانی از رییس جمهوری به صلاح نیست

بندر خشک و منطقه آزاد اینچه برون در حال انجام است+تصاویر

طیار روز خبرنگار 97 208x300 - بندر خشک و منطقه آزاد اینچه برون در حال انجام است+تصاویراخبار گنبدکاووس– ترکمن نیوز- نماینده گنبدکاووس و بخش محروم داشلی برون گفت: باید قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانیم، در این برهه زمانی طرح سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمیدانم، نمایندگان مجلس و مردم باید به دکتر روحانی برای حفظ انسجام ملی کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، قرجه طیار پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: استیضاح، طرح سوال، تذکر به وزیران از جمله اختیارات نمایندگان مجلس و از برکات جمهوری اسلامی است اما با حملات چند جانبه دشمنان کشور در این مقطع زمانی نباید به اختلافات دامن زد و به خصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در جهت حفظ همدلی و انسجام ملی به دولت کمک نمایند.

وی افزود: وظیفه ذاتی خود می دانم که به مناطق محروم حوزه خودم بیشتر رسیدگی کنم و بر اساس مصوبه هیئت دولت روستاهایی که جزو بخش شهرستان هستند قابلیت تبدیل به شهر را دارند و در حال حاضر برای شهر شدن روستای مرزی کرند در حال رایزنی هستیم.

نماینده مردم گنبد کاووس با اشاره به اهمیت اشتغال تاکید کرد: مهم ترین دغدغه مسئولین و اولویت خود من اشتغال جوانان شهرستان گنبد کاووس است و به طور جد پیگیر تصویب منطقه آزاد تجاری هستم که منجر به اشتغال 7 هزار نفر خواهد شد.

قرجه طیار در ادامه افزود: اعتباری بالغ بر 159 میلیارد تومان برای راه اندازی پروژه بزرگ بندر خشک منطقه آزاد اینچه برون طی دو سال 96 و 97 در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس و بخش محروم داشلی برون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پایبندی به تعهدات دولت آمریکا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمامی مذاکرات با کشورهای متقابل به تعهدات خود عمل کرده است و هرگز به خاک هیچ کشوری تجاوز نکرده و به تمامی معاهدات هسته ای پایبند بوده و زیر نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه گنبد کاووس قطب و تجلیگاه ورزش های والیبال و سوارکاری است اظهار داشت: گنبد کاووس پایتخت والیبال و پایتخت سوارکاری کشور ایران محسوب می شود.

در خصوص اسپانسری والیبال کارهای خوبی از طرف شورای اسلامی شهر و شهردار صورت گرفته است و یک میلیارد تومان از طرف شهرداری در طی سال جاری و 3 میلیارد تومان نیز استاندار گلستان به ورزش والیبال گنبد مساعدت کرده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از ورزش و ورزشکاران از وظایف اوست افزود: با تلاش هایی که در حمایت از والیبال گنبد صورت گرفته به زودی یار گیری و انتخاب بازیکنان تیم لیگ برتری شهرداری گنبد شروع می شود و تلاش داریم در سال 97 تا 98 آکادمی والیبال را در این شهرستان راه اندازی کنیم.

این نشست خبری به مناسبت 17 مرداد روز بزرگداشت خبرنگار برگزار شد و در پایان قرجه طیار نماینده پرتلاش گنبد کاووس و داشلی برون با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گنبد کاووس تجلیل کرد.

خبرنگار: یاشار نیازی

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز