امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    31336

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:26 | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

700 میلیارد ریال وام اشتغال به روستاییان گلستان 300x225 - پرداخت 700 میلیارد ریال وام اشتغال به روستاییان گلستان اشتغال و تعاون- ترکمن نیوز- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال 700 میلیارد ریال وام اشتغال زایی برای رونق کسب و کار به روستاییان استان پرداخت شد که امیدواریم استفاده صحیح و هدفمند از آن به رشد فرصت های شغلی و درآمدی گلستانی ها منجر شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی ترکمن های ایران، سعید مازندرانی اظهار داشت: گلستان پنجمین استان کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی است.
وی بیان کرد: سهمیه سال 97 گلستان در پرداخت وام به متقاضیان راه اندازی مشاغل روستایی یکهزار و 620 میلیارد ریال است که تاکنون 43 درصد آن پرداخت و بیش از یکهزار و 700 شغل در شهرهای استان ایجاد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به مشکلات دریافت وام از بانک ها نیز اشاره کرد و گفت: حدود 700 میلیارد ریال طرح های دریافت وام به دلیل مشکلاتی مانند ضامن و چک های برگشتی و یا ناقص بودن مدارک اجرایی نشده و منجر به کند شدن روند پرداخت تسهیلات شده است.
مازندرانی تاکید کرد: حل این مشکلات موجب جذب حداکثری تسهیلات بانکی شده و ایجاد فرصت های شغلی جدید در روستاها با بهره مندی از توان این مناطق را فراهم خواهد کرد.
وی ادامه داد: تبدیل روستاهای استان به جوامع کارآفرین و پررونق یکی از اهداف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان است که امیدواریم پرداخت این تسهیلات در بلندمدت به تغییر روستاهای کم رونق استان به مراکز تولید و فعالیت اقتصادی کمک کند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، یکی از اولویت های تسهیلات مشاغل روستایی را پرداخت وام به بانوان دانست و گفت: بیش از 60 درصد وام های این محل به زنان پرداخت شده است.
طبق اطلاعات مرکز آمار ایران میانگین نرخ بیکاری استان گلستان در پایان بهار امسال 8.8 درصد بوده است.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

منبع: irna.ir/golestan

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز