امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    28319

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:51 | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Bargh 29T 300x200 - مسوولانی که زیر سرمای کولر برای گرمازدگان تصمیم می گیرنداجتماعی– ترکمن نیوز- پایگاه تحلیلی خبری گلستان 24 با انتشار گزارشی در خصوص قطع مکرر برق در گرم ترین زمان سال از مسوولان خواست اگر توجهی به رفاه مردم ندارند؛ لااقل منافع اقتصادی آنها بویژه تولید کنندگان را در نظر بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، گلستان 24 نوشت: قطع مکرر برق و گرمای زیاد آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که به مردم سرویس دهی دارند را با زیان زیادی مواجه کرده است.
قطع برق علاوه بر ایجاد مشکل برای بخش خانگی، حوزه صنعت و اقتصاد گلستان را نیز دچار آسیب و ضرر کرده است.
با این وضع واحدهای صنفی و خدماتی دیگر توان خدمات دهی به مردم را ندارند، چراغ های راهنمایی از کار افتاده است و در چهارراه ها و تقاطع ها ترافیک ایجاد شده است و همینطور قطعی عابر بانک ها مردم را با مشکل مواجه کرده است.
به همین منظور یکی از پرورش دهندگان طیور گفت: در این مدت به علت قطعی مکرر برق و گرمای شدید هوا ضرر زیادی کرده ام و حجم زیادی از جوجه های مرغداری تلف شده است.
وی ادامه داد: اگر قرار است برق مکرر قطع شود باید فکری به حال تولید کننده ها و پرورش دهندگان دام و طیور کنند چراکه اگر این روال ادامه یابد با وجود این وضع بد اقتصادی اوضاع تولید کنندگان و مردم بدتر خواهد شد.
در همین خصوص آقای هاشمی یکی از نانوایان شهر گرگان اظهار داشت: یک محله با بیش از هزار نفر جمعیت به نانوایی مراجعه می‌کنند ولی به علت اینکه در برخی از ساعات برق قطع می شود؛ تجهیزاتی برای پخت نداریم.
وی ادامه داد: اگر در حال تهیه خمیر برای پخت نان هم باشیم، وقتی برق قطع شود تمام خمیر ها و نان هایی که در حال پخت است خراب میشود و من نانوا به علت قطعی یک ساعته برق زیان زیادی میبینم.
با توجه به افزایش روز افزون دما و به تبع آن استفاده زیاد مردم از وسایل گرمایشی و سرمایشی به احتمال بسیار بالا قطعی برق دوچندان خواهد شد و مسوولین باید فکری به حال واحدهای خدماتی و تولیدی بکنند تا علاوه بر مشکل قطعی برق مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم نشود.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

لینک عضویت کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز