امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Ostandari 27T 300x215 - نقش مؤثر عملیات اجرایی و آبگیری سد نرماب در ارتقاء وضعیت آب شرق گلستانگلستان– ترکمن نیوز- استاندار گلستان با رضا اردکانیان وزیر نیرو دیدار و در خصوص تسریع در عملیات اجرایی سد نرماب استان گلستان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در این دیدار اظهار کرد : تسریع در عملیات اجرایی و آبگیری سد نرماب می‌تواند نقش موثری در ارتقا وضعیت آب شرق استان داشته باشد و دغدغه‌های مردم این منطقه را کاهش دهد.
وی افزود: نیروی برق علی آباد کتول سالانه 2 میلیون و 500 هزار مگاوات ساعت برق تولید می نماید و اصلی ترین تامین کننده برق استان در محدوده پیک تابستان است که جهت افزایش تولیدی برق این نیروگاه نیاز به کمک وزارت نیرو داریم.
استاندار گلستان در ادامه در خصوص تسریع در عملیات اجرایی سد چایلی ،کاهش خاموشی استان و مدیریت مصرف برق در گلستان با وزیر نیرو تبادل نظر کرد.
همچنین در این دیدار دکتر اردکانیان با اشاره به ظرفیت ها و موقعیت های استان گلستان تصریح کرد : تلاش های خوبی در استان گلستان در حال انجام است و وزارت نیرو نیز حمایت های لازم را از گلستان در مسیر توسعه خواهد داشت.

 

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

لینک عضویت کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز