امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مودم قابل حمل LTD

معرفی مدل DWR-932C/مودم همراه

فن آوری و اطلاعات – ترکمن نیوز: مودم همراه «DWR-932C» محصولی از شرکت «دی‌لینک» است. این مودم همراه به کمک یک سیم‌کارت نسل سوم می‌تواند شما را در اتصال به اینترنت همراهی کند.

مودم همراه DWR-932C از اپراتورهای نسل سوم و نسل چهارم به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. این محصول شرکت دی‌لینک به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان آن را به‌راحتی و بدون ایجاد مزاحمت با خود حمل کرد.

 

Computer Modem D Link 4G LTE DWR 932C772e63 300x300 - معرفی مدل DWR-932C/مودم همراه

در قسمت روبه‌رویی این محصول سه نشانگر LED به چشم می‌خورد که اطلاعاتی از وضعیت روشن‌بودن مودم، میزان آنتن سیم‌کارت و وضعیت اتصال شبکه‌ی بی‌سیم ارائه می‌کند. رنگ براق این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در قسمت کناری این مودم دو کلید وجود دارد که برای روشن‌کردن دستگاه و برقراری اتصال از طریق WPS از آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

در قسمت پشتی این مودم یک باتری لیتیوم‌ یونی با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر به چشم می‌خورد که می‌تواند شما را هنگام استفاده از اینترنت تا 5 ساعت همراهی کند. در زیر باتری این مودم شیار سیم‌کارت وجود دارد که از سیم‌کارت‌های با ابعاد استاندارد پشتیبانی می‌کند. در کنار شیار سیم‌کارت، یک شیار کارت حافظه هم وجود دارد که می‌توان کارت‌های حافظه MicroSD را از طریق آن به رایانه متصل کرد.

به کمک پنل مدیریتی تحت مرورگر وب این مودم، می‌توان اقدام به ارسال پیامک کرد؛ همچنین برای خرید بسته‌های اینترنت، شارژ سیم‌کارت و سایر خدمات USSD نیازی به خارج‌کردن سیم‌کارت از مودم نیست؛ مودم DWR-932C از دستورات USSD پشتیبانی می‌کند.

فروش و عرضه این محصول در شرکت مهندسی گنبد کامپیوتر
آدرس: گنبد کاووس – پاساژشهرداری؛ طبقه فوقانی واحد 12 پلاک 51

01733221228

01733291449

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز