امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    25081

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:29 | ۰۴ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

کمیته امداد 1 300x225 - پیش بینی ۱۱۰ میلیارد تومان درآمد برای ‌کمیته امداد ‌‌استان گلستاناخبار گلستان– ترکمن نیوز- مدیرکل کمیته امداد ‌گلستان گفت: با همکاری رسانه‌ها و مردم، درآمد ۴۰ میلیارد تومانی این نهاد در سال ۹۵ به حدود ۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ رسید و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال این میزان به ۱۱۰ میلیارد تومان برسد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی ترکمن های ایران،‌  امان‌الله حسین‌پور  در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان ازجدایی‌ناپذیر بودن این نهاد با رسانه‌ها خبر داد و اظهار داشت: تعامل دوطرفه و ارائه خدمت به اصحاب رسانه در برنامه‌ها داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان افزود: کمیته امداد جایگاه رفیع و ارزشمندی برای رسانه‌ها و مطبوعات قائل است، آنها جایی هستند که هدایت‌گری و روشنگری مردم از این طریق صورت می‌گیرد و در واقع بسیاری از خیران و امدادکنندگان نیز از طریق رسانه‌ها معرفی و شناسایی می‌شوند.

حسین پور افزود: رسانه‌ها می‌توانند اعتماد عمومی به کمیته امداد را افزایش دهند و خدمات بی‌شمار کمیته امداد به مناطق محروم و مستضعف را که دیگران نمی‌توانند مستقیم ببینند، به تصویر بکشد.

وی تصریح کرد: همچنین رسانه‌ها هستند که با درج گزارشات و اخبار خود دستگاه‌ها و نهادها را نسبت به وظایف خود حساس می‌کنند مخصوصا نسبت به دهک‌های پایین جامعه و این امر سبب افزایش کمک‌ها و جلب خیران می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان خاطرنشان کرد : همه دستگاه‌ها موظفند به رسانه‌ها کمک کنند و مقام معظم رهبری نیز به این نکته اشاره کرده و کمیته امداد هم آنطور که من خبر دارم از سراسر کشور، ارزیابی مطلوبی از عملکرد رسانه ها دارد، با وجود اینکه برخی هجمه‌ها علیه این نهاد در اثر غفت و کم‌توجهی عده‌ای به وجود می‌آید .

حسین پور از عملکرد مطبوعات و رسانه‌‌های استان گلستان در 2 سال گذشته حضور خود در استان تقدیر کرد و گفت: به یاد ندارم در سال‌های گذشته رسانه‌ای بوده که با اهداف خیر کمیته امداد همسو نبوده باشد.

وی تاکید کرد : با همکاری رسانه‌ها بود که درآمد 40 میلیارد تومانی این نهاد در سال 95 به حدود 80 میلیارد تومان در سال 96 رسید و پیش بینی می کنیم که امسال این میزان به 110 میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان اظهار کرد: تنها در ایام ماه مبارک رمضان گذشته 7 میلیارد تومان از محل نذورات ، صدقات و زکات و غیره داشتیم که در بخش زکات فطریه نیز 45 درصد رشد را شاهد هستیم با وجود اینکه هجمه‌های زیادی به کمیته امداد شد.

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع: tasnimnews

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز