امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرماندار کلاله در بازدید از بیمارستان کلاله:

کوتاهی دانشگاه علوم پزشکی در تامین پزشک متخصص بیمارستان کلاله

Kalale B 22Kh 300x208 - کوتاهی دانشگاه علوم پزشکی در تامین پزشک متخصص بیمارستان کلالهکلاله-ترکمن نیوز- فرماندار کلاله از کمبود کادر پزشکی تخصصی بیمارستان گلایه و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در تامین کادر متخصص پزشکی در این بیمارستان تاکنون کوتاهی کرده که ارجاع بیماران به بیمارستان های گنبدکاووس موجب نارضایتی بیماران و خانواده های آنها شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندار کلاله در راستای بررسی روند خدمات رسانی به مردم، به صورت سرزده از بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار از واحد های این بیمارستان و دیدار با کارکنان و پرسنل واحد های مختلف، مجموعه اقدامات و نحوه خدمات رسانی به مراجعه کنندگان را مورد بررسی قرار داد.

حمیدی از کمبود کادر پزشکی تخصصی بیمارستان گلایه و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در تامین کادر متخصص پزشکی در این بیمارستان تاکنون کوتاهی کرده که ارجاع بیماران به بیمارستان های گنبد موجب نارضایتی بیماران و خانواده های آنها شده است.

فرماندار کلاله گفت: طبق بازدید انجام شده، بعضی از بخش ها تا 70 درصد تخت خالی دارند که موضوع به نحو مقتضی از مجاری ذیربط پیگیری خواهد شد.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز