امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس:

برگزاری اولین جلسه مناسب سازی و مبلمان شهری گنبد کاووس

Farmandari G 21Kh 300x180 - برگزاری اولین جلسه مناسب سازی و مبلمان شهری گنبد کاووسگنبدکاووس-ترکمن نیوز- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه مناسب سازی و مبلمان شهری اظهار داشت: باید در مکان هایی که دستگاه های اجرایی و ادارتی که معلولین و جانبازان در ارتباط بیشتری هستند, جانمایی برای خودرو این عزیزان در نظر گرفته شود و دیگر خودروها در این مکان ها توقف نکنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از فرمانداری گنبدکاووس، احمد دستمرد گفت: اقدامات لازم در حوزه مناسب سازی و مبلمان شهری به صورت برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای چند سال آینده طراحی شود .
معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: آمار خودروهای پلاک داروآرم دارویژه معلولین و جانبازان ارائه شود تا بر اساس کارشناسی های مرتبط تعداد توقفگاه خودرو ویژه معلولین و جانبازان در سطح شهر جانمایی شود.
رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: با توجه به وجود 13 هزار معلول و جانباز در حوزه شهرستان گنبدکاووس مناسب سازی و مبلمان شهری ضرورت دارد.
محمدرضا فشایی اظهار داشت: برای رعایت حقوق جانبازان و معلولین و تسهیل در انجام فعالیت های آنان در سطح شهر, نیاز است کلاس های آموزش توجیهی پارکبانان برای راهنمایی با این افراد و عدم پارک شهروندان معمولی در مکان های ویژه پارک این افراد برگزار شود.
وی افزود: در گنبدکاووس 8 هزار معلول و حدود 5 هزار جانباز وجود دارد و پیش بینی می شود تعداد مکان های توقف خودرو ویژه معلولین و جانبازان در سطح شهر افزایش یابد.
نبی الله آخوندی, رئیس شورای شهر گنبدکاووس اظهار داشت: نهضت مناسب سازی و بهسازی پیاده رو های سطح شهر از محدوده بیمارستان مطهری در خیابان طالقانی شرقی تا بیمارستان شهدای 12 دی در خیابان امام خمینی را آغاز کرده که در این مناسب سازی فضایی برای نابینایان نیز طراحی شده است.
وی افزود: در این فعالیت بزرگ در سطح شهر ,شهرداری به تنهایی قادر نیست و رسانه ها با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی, به مردم, همکاری مغازه داران را ترغیب کنند.
رئیس شورای شهر گنبدکاووس تصریح کرد: بعد از اتمام پروژه مناسب سازی, جانمایی نیمکت برای استراحت شهروندان و نور سازی نیز انجام خواهد شد.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز