امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    23245

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:58 | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Police 21Kh 300x225 - دستگیری قاتل جوان آزادشهری در کمتر از 10 ساعتاجتماعی-ترکمن نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری قاتل یک جوان روستایی این شهرستان در کمتر از 10 ساعت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدرضا اصلانی اظهارکرد: یک پسر 16 ساله ساکن روستای نراب که روز گذشته یک جوان از روستای همجوار (کاشیدار) در بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر را به قتل رسانده بود، با هوشیاری نیروهای انتظامی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در تشریح خبر افزود: روز گذشته پس از گزارش یک فقره قتل در روستای کاشیدار، نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند که مشخص گردید پس از نزاعی که 48 ساعت قبل بین دو جوان در این روستا رخ داده بود موضوع ادامه پیدا کرده و سرانجام منجر به قتل یکی از آنان شده است.
وی افزود: نوجوان 16 ساله از روستای نراب پس از ادامه پیدا کردن نزاع، در برخورد فیزیکی با خفه کردن جوان 20ساله از روستای کاشیدار، فرد مذکور را به قتل رسانده و متواری می شود.
سرهنگ اصلانی عنوان کرد: با هوشیاری نیروهای انتظامی و کشف محل اختفای این نوجوان، قاتل در یک عملیات در کمتر از 10 ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
وی افزود: در همان ساعات ابتدایی دستگیری قاتل و با حضور قاضی ویزه قتل، صحنه جرم بازسازی شد و صبح امروز مجرم پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی آزادشهر یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز پس از یک نزاع طایفه ای در شهرستان گالیکش، یکی از طرفین با ربودن دختر بچه چهار ساله از خانواده های طرف دیگر دعوا در شهرستان آزادشهر قصد تلافی داشت که نیروهای پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر با عکس العمل بموقع خودروی فرد رباینده را که در حال انتقال کودک ربوده شده بود توقیف نموده و دختر بچه 4 ساله به آغوش خانواده اش بازگشت.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز