امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    2310

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:15 | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Atefeha 23 Sh 300x203 - 852 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند کلاله‌ در انتظار یاری خیریناخبار کلالهتورکمن نیوز مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاله گفت: در آستانه آغازسال تحصیلی جدید، 852 دانش آمور و دانشجوی تحت پوشش این نهاد در انتظار همدلی و یاری خیرین و خانواده ها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، رحیم تیموری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله برگزار می شود، افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شعار ‘مهر در انتظار همدلی’ همزمان با سراسر کشور، فردا و پس فردا (23 و 24 شهریور) برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مرحله در شهرستان کلاله 10 پایگاه جمع آوری هدایای نقدی و جنسی در دو شهر کلاله و فراغی و 5 روستا که نسبت به سایر روستاها مرکزیت دارند،برپا می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کلاله ادامه داد: روز جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه، پایگاه های جشن عاطفه ها در مصلی های نماز جمعه تشییع و تسنن این شهرستان مستقر و هدایای مردمی نمازگزاران را برای دانش آموزان و دانشجویان جمع آوری خواهند کرد.
وی همچنین اظهار داشت: مرحله دوم جشن نیکوکاری در روز 19 مهر در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود تا دانش آموزان هدایای خودرا برای همکلاسی های کم بضاعت خود جمع آوری کنند.
تیموری هدف از برپایی جشن عاطفه ها را حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری بیان کرد و گفت: کمک های جمع آوری شده در واحدهای آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
مدیرکمیته امداد کلاله همچنین اعلام کرد: همزمان با برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها، صبح فردا (پنجشنبه 23شهریور) ، فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی، نهادها ، بانک ها و اصناف در یک حرکت نمادین به منظور مشارکت دراین امر خداپسندانه پس از تحمع در فرمانداری به سوی پایگاه جشن عاطفه ها مستقر در میدان مرکزی شهر کلاله حرکت کرده و دراین محل، با ارائه هدایای نقدی و جنسی خود در جشن عاطفه ها شرکت خواهند کرد.
کمیته امداد امام خمینی(ره) درشهرستان 110 هزار نفر کلاله افزون بر3هزار و 500خانوار را تحت پوشش برنامه های حمایتی خود دارد.

 

گروه خبر تورکمن نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز