امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Khazar 3O 300x225 - سواحل خزر فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی استگلستان-ترکمن نیوز- مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: وجود دریا و ساحل خزر در مناطق غربی استان فرصت مناسبی برای افزایش نشاط اجتماعی در جوامع پیرامونی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، عبدالرضا چراغعلی در گفت وگو با خبرنگاران در گمیشان اظهار کرد: در سال 97 تلاش داریم تا زمینه نشاط اجتماعی در بین همه اقوام گلستان بیش از پیش فراهم شود.
وی که در حاشیه جشنواره فرهنگی ورزشی روستای چارقلی شهرستان گُمیشان سخن می گفت، ادامه داد: استانداری گلستان مصمم است تا در راستای اجرای دستور رییس جمهوری برای افزایش نشاط اجتماعی، از برنامه ریزی های این حوزه حمایت کند.
به گزارش ایرنا جشنواره فرهنگی ورزشی روستای چارقلی گمیشان به مناسبت هفته سلامت، روز زمین پاک و اعیاد شعبانیه با مجموعه برنامه هایی مانند مسابقات کشتی سنتی گورش، والیبال ساحلی، طناب کشی، پروازبادبادک و بازی های بومی و محلی برگزار شد.
در این جشنواره فرماندار گمیشان؛ مدیران کل امور روستایی و شوراها و امور بانوان و خانواده؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی گرگان؛ مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم این منطقه حضور داشتند.
در حاشیه این جشنواره بخش هایی از سواحل دریای خزر توسط علاقه مندان به محیط زیست از زباله پاکسازی شد.
گمیشان در شمال غرب گلستان واقع بوده و به سبب قرار گرفتن در مجاورت دریای خزر سواحل ماسه ای طولانی دارد، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

https://t.me/ITNAnews

لینک عضویت کانال تلگرام

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز