امروز : سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

teyyarturkmensnews 25e 300x198 - مهمترین حسن حمایت از بخش خصوصی ایجاد اشتغال برای جوانان استگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: برون سپاری و حمایت از بخش خصوصی با هدف ایجاد اشتغال را از رویکردهای مهم مجلس و دولت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  قرجه طیار پنجشنبه شب در دومین همایش یک فروشگاه تجاری در این شهرستان که با عنوان نقش توسعه کسب و کار پایدار در ایجاد و تحکیم فرصت های شغلی برگزار شد، گفت : مهمترین حسن این رویکرد، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است.
وی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان از مهمترین دغدغه های خانواده های ایرانی است و دولت و مجلس با اتخاذ سیاست های لازم در جهت رفع این دغدغه گام بر می دارند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان است، اضافه کرد: امروز هر کارآفرین و تولیدکننده ای که با ایجاد اشتغال، باری را از دوش دولت بردارد شایسته تجلیل است.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه بخش صنعت و تقویت آن در استان گلستان و گنبدکاووس تصریح کرد: به یقین توجه به این بخش با ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه موثر است.
دراین مراسم که مدیرکل پست گلستان نیز حضور داشت، از تعدادی ورزشکار ملی پوش گنبدی تجلیل و از تمبر فروشگاه احسان تولز که در زمینه فروش ابزار و یراق فعالیت دارد و برای 20 نفر بطور مستقیم و 30 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است، رونمایی شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز