امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Jalase 13E 1 300x190 - پرداخت ۲٫۵ میلیارد ریال عیدی در قالب هدیه نقدی به خانواده زندانیان گلستان در آستانه سال نوگنبدکاووس-ایتنانیوز- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گلستان از پیش بینی پرداخت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عیدی در قالب هدیه نقدی به خانواده زندانیان این استان در آستانه سال نو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران, به نقل از ایرنا, علیرضا رضوانی روز یکشنبه درمراسم تجلیل از خیرین انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس اظهار کرد: مبلغ هدیه پیش بینی شده از محل کمک های خیرین به انجمن های حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون زندان های گلستان تامین شده است.
وی بابیان اینکه استان گلستان افزون بر چهار هزار زندانی دارد، گفت: حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توجه به اشتغال زندانیان در دوران حبس و آزادی پس از زندان از محل کمک های خیرین به انجمن های حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون زندانیان مورد توجه قرار دارد.
رضوانی با بیان اینکه دولت برای ارائه خدمات مختلف و تامین امکانات برای زندانیان هیچگونه سستی نداشته است، اضافه کرد: در بودجه های دولتی، منابعی برای کمک به خانواده زندانیان پیش بینی نشده و تنها باید از محل کمک های خیرین به آنان کمک کرد.

Jalase 13E 2 300x178 - پرداخت ۲٫۵ میلیارد ریال عیدی در قالب هدیه نقدی به خانواده زندانیان گلستان در آستانه سال نو

وی با قدردانی از خیرین گلستانی بویژه خیرین گنبدکاووس، تصریح کرد: در سایه کمک های خیرین و نیز بنیاد تعاون زندانیان این استان، کمک های خوبی به خانواده های زندانیان و حرفه آموزی و اشتغال زندانیان گلستان انجام شده است.

رامین چنگیزی مدیر بیناد تعاون زندان های گلستان نیز درحاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: امسال علاوه بر اینکه مبلغ دو میلیارد ریال درحوزه توسعه اشتغال زندانیان ازسوی این بنیاد هزینه شده، برای ۱۲۰۰ نفر از زندانیان نیز در کارگاه های این بنیاد و نیز دیگر کارگاه های تولیدی استان گلستان اشتغال موقت ایجاد شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه و حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز دراین مراسم در سخنان جداگانه ای با قدردانی از کمک های خیرین و با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان درجامعه و تهیه بانک اطلاعاتی از خیرین، گفتند: خیرین و بازاریان این شهرستان از خوشنام ترین خیرین درسطح استان گلستان و کشور هستند که همواره حضوری فعال در دستگیری از نیازمندان دارند.
حسین رضایی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس نیز دراین مراسم از درآمد حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی از محل کمک های خیرین و درآمدهای این انجمن درسال جاری خبر داد و گفت: تاکنون دو میلیارد ریال از این کمک ها در قالب یک هزارو ۵۸۱ کمک موردی به خانواده زندانیان شرق گلستان صرف شده است.

گردآوری: گروه خبری ایتنانیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز