امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Farmandar 6E 300x200 - الگوی معماری برج قابوس در نمای شهری گنبدکاووس استفاده شودگنبدکاووس-ترکمن نیوز–  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: گنبدکاووس با وجود جذابیت‌های فراوان, متاسفانه از طراحی منسجم و نمای شهری خوبی برخوردار نیست و تاکید کرد تا مهندسین از الگوی معماری ایرانی در نمای شهری گنبدکاووس استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  عبدالقدیر کریمی, امشب در مراسم روز مهندس در تلار شیدا در گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به محوریت برج قابوس و ثبت آن به عنوان برج جهانی علاقمند هستیم و تاکید داریم تا مهندسان, در حوزه‌های ساخت و ساز در سال 97, با یک وحدت رویه و انسجام ورود کرده و آمادگی ورود به این حوزه را داشته باشند.

وی افزود: با تلاش و پی‌گیری‌های صورت گرفته, توسط شهرداری, مجوز یک طبقه مازاد برای معابر بالای 18 متر و 2 طبقه مازاد برای معابر بالای 22 متر اخذ شد, که این مجوز می تواند رونق خوبی در حوزه ساخت و ساز در شهر گنبدکاووس ایجاد کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه شما مهندسین, در حوزه مطالبات, حوزه صنفی, اداری و مدیریتی جامعه مهندسین است که چالش‌هایی را ایجاد کرده و سبب آسیب جدی به قابلیت و توانمندی‌های شما شده است.

karimi 6e 300x212 - الگوی معماری برج قابوس در نمای شهری گنبدکاووس استفاده شود

کریمی تاکید کرد: تلاش داریم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد, در حوزه تصمیم‌گیری‌ها در حوزه شهرستان, به نظام مهندسی شهرستان واگذار شود و هیچ علتی وجود ندارد که برای بخشی از فعالیت‌ها, مهندسین به مرکز استان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: علاقمند هستیم مهندسان در حوزه توسعه و آبادانی, حضور میدانی بیشتری داشته و در حوزه تولید صنعت و بخش تجاری صنعت ساختمان مشارکت بیشتری داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:یکی از بهترین روش‌ها برای دانش افزایی, تجربه و پختگی مهندسین جوان, برپایی کارگاه آموزشی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تحکیم ساخت و سازها داشته باشد./تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز