امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

H Hajizadeh01 250x300 - تقویت ناوگان مسافربری گنبد کاووس با افزایش مینی بوس های جدید+عکساخبار گنبد کاووستورکمن نیوز مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسی رانی شهرستان گنبد کاووس از افزایش مینی بوسهای ناوگان مسافربری این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران،   حمید رضا حجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: امروز 5 دستگاه مینی بوس به ناوگان مسافربری شهری گنبدکاووس اضافه شد.

وی افزود: با افزوده شدن این 5 مینی بوس ناوگان مسافربری مینی بوسهای جدید به 10 دستگاه ارتقا یافت.

حجی زاده تصریح کرد: مدل مینی بوسهای جدید ایسوزو میباشد و ارزش ریالی آنها بالغ بر 18 میلیارد ریال است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسی رانی شهرداری گنبد کاووس با اشاره به اینکه پیش از این نوسازی مینی بوس ها فقط با جایگزینی تاکسی صورت می گرفت، تاکید کرد: شهر گنبد در ناوگان حمل و نقل شهری گنبد در حال حاضر 14دستگاه اتوبوس، 32دستگاه مینی بوس و 1000دستگاه تاکسی خطی و 1000دستگاه تاکسی آژانس های تلفنی به شهروندان سرویس دهی می کنند.

وی در تکمیل آمار حمل و نقل شهری گنبد کاووس افزود: طی یکسال سازمان حمل ونقل شهرداری 10دستگاه مینی بوس جدید (نو) به ناوگان با هزینه ای بالغ بر 18 میلیارد ریال اضافه شد و تعداد   200 دستگاه تاکسی خطی نیز با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال نوسازی شد.

GonbadBus 1 300x207 - تقویت ناوگان مسافربری گنبد کاووس با افزایش مینی بوس های جدید+عکس

حجی زاده تصریح کرد: در ناوگان حمل و نقل شهری گنبد کاووس با تعداد 2550 نفر مالک و راننده کمکی در خدمت شهروندان گنبدی است.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با خبرنگار ترکمن نیوز گفت: سازمان اتوبوسرانی و تاکسی رانی شهرداری گنبد کاووس در ایام خاص چون اعیاد سعید فطر و قربان و همچنین عاشورا و تاسوعا و در برخی مراسم مردمی به صورت صلواتی و رایگان به شهروندان خدمات رسانی دارد.

خبرنگار: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز