امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    10619

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:03 | ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بندرترکمن-ترکمن نیوز-  سرپرست فرمانداری ترکمن در یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ترکمن با محوریت عفاف و حجاب و مسکن و آموزش جوانان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: عفاف یک مسئله درونی و نرم افزاری و حجاب یک مسئله ظاهری و سخت افزاری می باشد.

Bandar 9b 300x200 - عفاف یک مسئله درونی و نرم افزاری و حجاب یک مسئله ظاهری و سخت افزاری می باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   الیاس هیوه چی در این جلسه اظهار داشت: نرم افزارها بایستی با ظرافت طراحی شود تا ملکه ذهن جوانان و نوجوانان شود چرا که اگر ذهن و درون جوانان درست شود ظاهر آنها نیز درست خواهد شد.
هیوه چی افزود: اگر افراد مقید به عفاف و حجاب نیستند و آن را رعایت نمی کنند مشکل در تفکر و اندیشه عفاف است. اگر معتقد و مقید به رهنمون های دینی باشند و در چارچوب دین رفتار کنند از آسیب های اجتماعی که ارکان خانواده ها را تهدید می کند پیشگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه عفاف مختص بانوان نیست گفت: هم مردان هم زنان بایستی عفاف را رعایت کنند.
سرپرست فرمانداری اظهار داشت: رعایت عفت به فرهنگ شخص و تربیت وی در خانه و مدرسه بر می گردد لذا باید اساس قضیه را درونی و ذهنی حل کنیم تا مسائل ظاهری حل شود و این امر جز از طریق آموزش و ارائه برنامه های هدفمند و تخصصی ممکن نیست.
وی اظهار داشت: امروزه مطالعات بیرونی و هم مسائل خانواده ها نشان می دهد در حوزه جوانان اساسی ترین مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج است لذا بایستی با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و ارائه راهکارها و اجرایی نمودن و اطلاع رسانی آنها در صدد رفع این معضلات بر بیاییم تا جوانان از زندگی ناامید نشوند چرا که آغاز آسیب های اجتماعی از این نقطه است.
هیوه چی در خصوص اشتغال و کارآفرینی اذعان داشت: ذهن جوانان جویای کار بایستی به سمت نورآوری و خلاقیت گرایش پیدا کند تا از این راه به ایجاد شغل بپردازند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز