امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

F Gonbad 21T 300x213 - 50 درصد صادرات غیرنفتی استان در گنبدکاووس انجام می شودگنبدکاووس-ترکمن نیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از 100 صادرات غیر نفتی استان گلستان به آسیای میانه, 50 درصد در شهرستان گنبدکاووس انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از فرمانداری گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در دیدار با کاروان سفیران کریمه اهل بیت ( س) در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان و یکی از شهرهای تاثیرگذار کشور است که از لحاظ اتحاد و وفاق اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر زبانزد خاص و عام می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: حضور ارزشمند این کاروان در راستای فعالیت های تبلیغی و ماموریتی شما و در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: طی 10 ماه گذشته, بیش از 900 میلیارد تومان در حوزه شهرستان گنبدکاووس با محوریت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده که تاکنون یا کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده و یا در حال تمهیدات کلنگ زنی هستیم که با شرایط سخت کنونی در حوزه سرمایه گذاری, یکی از افتخارات شهرستان است.

F Gonbad1 21T 300x207 - 50 درصد صادرات غیرنفتی استان در گنبدکاووس انجام می شود

حجت الاسلام محمد نظری, مسئول اسناد آستان مقدس حضرت معصومه ( س) در این دیدار اظهار داشت: دهه و مناسبت های زیادی برای عزاداری در کشور وجود دارد و ما انتظار داریم تا در دهه کرامت با برنامه های شاد و با نشاط, دهه جشن و سرور برگزار شود.

وی افزود: متاسفانه در این سالها, حضرت معصومه ( س) مظلوم واقع شده و به نظر می رسد از نام مبارک ایشان برای موسسات قرآنی, تشکلات و غیره کمتر استفاده شده که برای معرفی بیشتر, باید این نامگذاری ها ترویج یابد.

مسئول اسناد حضرت معصومه ( س) تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی از افراد معتقدند که زن در اسلام محکوم شده, با نامگذاری موسسات به نام مبارک حضرت معصومه و معرفی شخصیت ایشان در جامعه, ضمن رد این موضوع, می تواند سنبل و الگوی خوبی برای زنان جامعه ما باشد.

حجت الاسلام نظری گفت: دیدار با زندانیان, دیدار با خانواده شهید مدافع حرم, شهید صفر پور, و مراسم جشن و قرائت دعای کمیل در امامزاده یحیی ابن زید( ع) از برنامه های امروز کاروان سفیران کریمه در گنبدکاووس است.

 

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز